چرا توکن بون (BONE) شیبا سواپ میان نهنگ‌های اتریوم محبوب شده است؟

چرا توکن بون (BONE) شیبا اینو میان نهنگ‌های اتریوم محبوب شده است؟ | همتاپی

‌توکن بون شیبا سواپ (Bone ShibaSwap) یا همان توکن حاکمیتی شیبا اینو، طی 24 ساعت گذشته در لیست 10 توکن محبوب هزار نهنگ بزرگ اتریوم قرار گرفته است.

براساس این خبر وبسایت وال استیت (WhaleStats)، می‌توان گفت همزمان با تثبیت قیمت بون زیر سطح یک دلار، این توکن شاهد انباشت است.

یک دلیل منطقی ذخیره انبوه توکن بون از سوی این گروه از هولدرها، احتمالاً این است که آن‌ها به دنبال دستیابی به یک توکن شاخص دیگر در اکوسیستم شیبا هستند.

دلیل دیگر نیز می‌تواند توکنومیکس یا اقتصاد توکنی بون باشد. درست مثل بیت کوین که یک حداکثر عرضه ثابت معادل 21 میلیون کوین دارد، برای بون هم حداکثر عرضه ثابت 250 میلیون توکن تعریف شده است.

در ماه سپتامبر، ضرب توکن‌ بون به‌طور رسمی متوقف شد، چون عرضه به 230 میلیون رسیده بود و 20 میلیون باقیمانده نیز برای پاداش‌دهی به اعتباردهندگان در راهکار لایه دوم شیباریوم (Shibarium) ذخیره شد.

به گفته برخی از تحلیل‌گران، ارزش دارایی‌های کریپتو می‌تواند تحت تأثیر عرضه و تقاضا قرار بگیرد. بنابراین، وقتی عرضه یک توکن محدود است، تقاضای آن افزایش می‌یابد که منجر به افزایش قیمت خواهد شد.

پیش بینی افزایش قیمت توکن بون شیبا سواپ در بلندمدت هم می‌تواند دلیلی برای انباشت فعلی از سوی نهنگ‌های اتریوم باشد.

یک شمارش معکوس ویژه آغاز شده است. لطفاً بگذارید DNS به‌درستی منتشر شود؛ اگر وبسایت برای بعضی کاربران خالی بارگیری می‌شود، بعد از چند دقیقه دوباره آن را بارگیری کنید. 

انتظار شدید برای رونمایی از شیباریوم هم می‌تواند باعث افزایش ذخیره توکن‌ بون شده باشد. طی آخر هفته، اکانت توئیتر شیبا اینو از آغاز یک شمارش معکوس ویژه خبر دارد. نگاهی به کامنت‌های این توئیت نشان می‌دهد بسیاری از کاربران درباره رونمایی از شیباریوم خوشبین هستند.

در زمان نگارش این مطلب، قیمت خرید و فروش توکن بون شیبا سوا با افزایش 2.30 درصدی طی 24 ساعت گذشته، به 0.91 دلار رسیده است. توکن حاکمیتی شیبا اینو با سقوط 98 درصدی از اوج تاریخی خود، برابر 41.67 دلار، تخفیف خوبی برای نهنگ‌ها ایجاد کرده است.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش شیبا صرافی ارز دیجیتال همتاپی

منبع: u.today
اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *