چرا حجم معاملات توکن لیش (LEASH) شیبا اینو ۹۱۳ درصد افزایش یافته است؟

چرا حجم معاملات توکن لیش (LEASH) شیبا اینو ۹۱۳ درصد افزایش یافته است؟ | همتاپی

صرافی ارز دیجیتال ایکس‌تی‌ دات کام (XT.com) اعلام کرده است که توکن دوج کیلر (Doge Killer) شیبا اینو با نماد اختصاری «LEASH» را وارد لیست معاملاتی خود می‌کند.

این صرافی در سشیل ثبت شده است و دفتر مرکزی آن در هنگ کنگ قرار دارد.

صرافی مذکور در توییتر خود نوشته است:

ما قصد داریم معاملات توکن‌های وی‌وی‌اس فایننس، مارینید فایننس، دوج کیلر، فیست بامپ و آلتورا را اضافه کنیم.

توکن لیش هم‌اکنون در این صرافی قابل‌معامله است. واریز این ارز دیجیتال در صرافی ایکس‌تی دات کام از روز جمعه و برداشت آن نیز از روز شنبه امکان‌پذیر می‌شود.

صرافی ایکس‌تی دات کام که خود را اولین صرافی ارز دیجیتال بانفود جهان در زمینه‌های اجتماعی می‌داند، بیشتر از ۵۰۰ ارز دیجیتال و ۸۰۰ جفت معاملات را مدیریت می‌کند.

حجم معاملات دوج کیلر ۹۱۳ درصد رشد کرده است

توکن لیش در ۱۷ فوریه (۲۸ بهمن) با  رشد قابل‌توجهی مواجه شود و با رشدی حدود ۷۹ درصدی از کف ۴۲۵ دلار به اوج ۷۶۰ دلار رسید.

دلیل اصلی این رشد هنوز مشخص نیست؛ اما نمودار ساعتی این ارز دیجیتال نشان می‌دهد که یک سفارش خرید بزرگ در آن تأثیرگذار بوده است.

خرید مذکور در حجم معاملات ۲۴ ساعته دوج کیلر هم منعکس شده و زمینه لازم برای رشد ۹۱۳ درصدی آن را هم فراهم کرده است. حجم معاملات بیشتر دارایی‌های دیجیتال با افزایش نوسانات رشد می‌کند؛ زیرا احتمال خرید یا فروش حجم زیادی از توکن‌ها توسط معامله‌گران افزایش می‌یابد.

بعد از اینکه شیتوشی کوزاما (Shytoshi Kusama)، توسعه‌دهنده اصلی شیبا اینو، در ۱۴ فوریه (۲۵ بهمن) اعلام کرد نسخه بتای شیباریوم آماده راه‌اندازی است، دوج کیلر با رشد زیادی مواجه شد و روند صعودی خود را از محدوده ۳۶۰ دلار آغاز کرد.

بلاک چین لایه دوم شیباریوم روی بلاک چین اتریوم ساخته شده است و توکن‌های اکوسیستم شیبا اینو (شیبا اینو، دوج کیلر و بون) از آن استفاده می‌کنند.

هنگام نگارش این خبر، قیمت دوج کیلر با رشدی حدوداً ۱۸ ساعتی در ۲۴ ساعت گذشته به ۶۴۲ دلار رسیده است.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش شیبا اینو صرافی ارز دیجیتال همتا پی

منبع: u.today
اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *