چه عاملی باعث تمایل نهنگ‌ها به خرید پالیگان شده است؟

چه عاملی باعث تمایل نهنگ‌ها به خرید متیک شده است؟ | همتاپی

حساب توئیتری وال استیت (WhaleStats) که به بررسی رفتار نهنگ‌ها و گزارش خرید و فروش ارزهای دیجیتال توسط آن‌ها می‌پردازد، در تاریخ 2 ژانویه گزارش داد که متیک (MATIC) یکی از ارزهایی است که در 24 ساعت گذشته شاهد بیشترین میزان خرید توسط نهنگ‌های اتریوم بوده است.

میانگین توکن خریداری شده توسط 100 نهنگ بزرگ اتریوم برابر با 1,780 توکن متیک بوده است. به عبارت دیگر، هر نهنگ مبلغ 1,349 دلار را به خرید متیک اختصاص داده است.

متیک (پالیگان) در میان 10 ارز دیجیتالی که در 24 ساعت گذشته بیشترین خرید را توسط 500 نهنگ برتر اتریوم داشته‌اند، قرار‌گرفته است.

ارزهای چیلیز (CHZ)، شیبا اینو (SHIB)، کلروس (PNK) و کرو دائو (CRV) نیز در این لیست قرار گرفته اند.

مقاله پیشنهادی: پالیگان چیست

در حال حاضر میزان متیک موجود در پرتفو یا سبد دارایی این نهنگ‌ها برابر با 29.9 میلیون توکن است. با در نظر گرفتن قیمت فعلی متیک‌، ارزش این دارایی به 15.4 میلیون دلار می‌رسد. با این حال سهم توکن متیک‌‌ از کل سبد سرمایه‌گذاری نهنگ‌ها تنها کمی بیشتر از 1 درصد است.

با توجه به داده‌هایی که توسط پلتفرم اینتودبلاک (Into The Block) در وبسایت کوین مارکت کپ (CoinMarketCap) ارائه شده است، تعداد آدرس‌هایی که توکن متیک نگهداری می‌کنند به 573,813 آدرس رسیده است. با این حال تنها 13 درصد از این آدرس‌ها در وضعیت سود ده قرار دارند و نکته جالب این است که بیشتر این موارد جزء آن دسته از آدرس‌هایی هستند که از بیش از یک سال پیش شروع به نگهداری متیک کرده اند.

یکی از نکات لازم به ذکر در مورد متیک‌ این است که بر اساس همین داده‌ها، 85 درصد از کل عرضه پالیگان در اختیار 100 نفر قرار دارد. البته موضوع دیگری که باید به آن توجه داشت این است که 36.45 درصد از کل توکن‌های متیک‌ در پروژه استیک این شبکه قفل شده‌اند.

روند قیمت پالیگان (متیک)

قیمت متیک‌ در پایین‌ترین سطح 3 ماه اخیر خود قرار دارد و تمایل بزرگ‌ترین هولدرهای اتریوم به خرید متیک در این سطح، با رشد 2.3 درصدی قیمت این ارز همراه شد. با توجه به قیمت فعلی متیک‌، جایگاه این ارز در میان 10 ارز دیجیتال برتر از لحاظ ارزش بازار، همچنان تثبیت شده است.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش متیک صرافی ارز دیجیتال همتاپی

منبع: u.today
اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *