دو روز مانده به هاوینگ لایت کوین؛ چرا با وجود انباشت LTC قیمت آن رشد نمی‌کند؟

تحلیل لایت کوین قبل از هاوینگ لایت کوین | همتاپی

محبوبیت ارز دیجیتال لایت کوین در چند ماه گذشته به دلیل هاوینگ لایت کوین در ماه آگوست (مرداد) به شدت رشد کرده است. به نظر می‌رسد که با نزدیک‌تر شدن به این رویداد که احتمالاً به رشد قیمت لایت کوین کمک می‌کند، سرمایه‌گذاران به انباشت این ارز دیجیتال روی آورده‌اند. به‌عبارت دقیق‌تر تنها دو روز تا هاوینگ لایت کوین باقی مانده و کوسه‌ها با انباشت این ارز دیجیتال سعی کرده‌اند خود را برای رشد احتمالی قیمت ltc آماده کنند.

مقاله پیشنهادی: لایت کوین چیست

کوسه‌های لایت کوین به انباشت این ارز دیجیتال ادامه می‌دهند

وب‌سایت سنتیمنت (santiment) در گزارش جدید خود سعی کرده است نگاه سرمایه‌گذاران نسبت به لایت کوین را بررسی کند. داده‌های این وب‌سایت تائید می‌کند که کوسه‌ها و دلفین‌های لایت کوین در ماه گذشته به‌طور قابل‌توجهی این ارز دیجیتال را انباشت کرده‌اند.

این سرمایه‌گذاران بین ۹۵۰۰ تا ۹۵۰۰۰۰ دلار لایت کوین دارند و از ۱۴ ژوئن (۲۴ خرداد) بیشتر از ۲۰۰۰۰ ltc جدید خریده‌اند. در تاریخ مذکور ارزش کل این کیف پول‌ها کم‌تر از ۱۸ میلیون ltc بوده؛ اما دو هفته پس از آن موجودی آن‌ها به بیشتر از ۱۸.۱ میلیون ltc رسیده است.

موجودی کوسه‌ها و دلفین‌های لایت کوین | همتاپی

موجودی کوسه‌ها و دلفین‌های لایت کوین، منبع: سنتیمنت

50000 شیبا
جایزه بگیرید!
همین حالا ثبت نام کن

گفتنی است که سرمایه‌گذاران در یک روند نسبتاً ثابت به لایت کوین ادامه داده‌‌اند و هرچند که قیمت این ارز دیجیتال در مدت مذکور به‌شدت کاهش یافته؛ میزان خرید ltc توسط آن‌ها بیشتر از فروش بوده است.

چه چیزی باعث شده است انباشت لایت کوین ادامه داشته باشد؟

انباشت دلفین‌ها و کوسه‌های لایت کوین درست مانند انباشت نهنگ‌ها تنها به یک دلیل یعنی هاوینگ این ارز دیجیتال افزایش یافته است. این رویداد احتمالاً در روز چهارشنبه انجام می‌شود و از آنجا که همواره به رشد قیمت ltc کمک کرده؛ باعث شده است انباشت و فعالیت سرمایه‌گذاران افزایش یابد.

اگر هاوینگ لایت کوین در تاریخ مذکور انجام شود، قیمت این ارز دیجیتال ممکن است دوباره به بالای ۱۰۰ دلار برسد. در این صورت اکثر دلفین‌ها و کوسه‌ها به سود قابل‌توجهی خواهند رسید.

با این وجود، روند لایت کوین در روزهای اخیر چندان صعودی نبوده است.

قیمت ltc در ۲۴ ساعت گذشته حدود ۳.۵ درصد کاهش یافته است؛ اما همچنان در بالای محدوده ۹۰ دلار قرار دارد. اگر قرار باشد تاریخ تکرار شود، روند صعودی این ارز دیجیتال از روزهای گذشته (در حالی که تنها دو روز به هاوینگ آن باقی مانده است) باید آغاز می‌شد. با این وجود تاکنون هیچ اتفاقی نیفتاده است.

با توجه به این نکته که ما همچنان در یک بازار خرسی قرار داریم؛ احتمال این وجود دارد که هاوینگ لایت کوین از قبل روی قیمت این ارز دیجیتال تاثیر گذاشته باشد و در نتیجه، روند صعودی جدیدی در آن ایجاد نشود.

به نظر شما آینده ارز لایت کوین پس از هاوینگ چگونه خواهد بود؟ در بخش کامنت‌‌ها نظرات خود را به اشتراک بگذارید.
منبع: newsbtc
اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *