برنامه غیر متمرکز BCH BULL در آستانه انتشار قرار دارد

کیف پول بیت کوین کش | صرافی همتاپی

با استفاده از برنامه BCH Bull، کاربران می‌توانند بیت‌کوین‌کش (BCH) را در مقابل بسیاری از دارایی‌های قابل معامله خریداری نموده و یا هِج کنند.

توسعه دهندگان پروژه مبتنی بر بیتکوین کش Anyhedge، چندی پیش نسخه آلفای وایت لیبل برنامه Anyhedge را منتشر کردند و پس از آن 284 قرارداد هوشمند بر روی این زنجیره ایجاد شد و بیش از 32,900 دلار سرمایه با استفاده از پروتکل آلفا توسط کاربران پوشش (Hedge) داده شد. علاوه بر این، تیم General Protocols که توسعه دهندگان Anyhedge هستند، از راه اندازی یک برنامه غیرمتمرکز بر روی شبکه بیتکوین کش خبر دادند. بیتکوین کش، ارز پایه در جفت ارزهای این برنامه خواهد بود و کاربران می‌توانند برای بیتکوین کش پوزیشن‌های خرید و فروش باز کنند. این اتفاق چیزی مشابه فرایند معاملات فیوچرز و فارکس خواهد بود که کاربران قادر به باز کردن معاملات خرید یا فروش هستند.

خرید و فروش بیت کوین

برای خرید و فروش بیت کوین همین حالا اقدام کنید.

می خواهم بیت کوین بخرم

اخیراً چند پروژه متفاوت بر روی اکوسیستم بیت کوین کش ایجاد شده‌اند. یکی از این پروژه ها به نام Anyhedge، با انتشار نسخه آلفا، امکان ساخت قراردادهای هوشمند بر روی شبکه بیتکوین کش را فراهم نموده است. علاوه بر این، تیم سازنده Anyhedge، یعنی جنرال پروتکلز (General Protocols)، در مورد افزونه Anyhedge که پس از انجام تغییرات جدید بر روی شبکه بیتکوین کش در ماه می (اردیبهشت) منتشر شد توضیحاتی را ارائه دادند.

جنرال پروتکلز از برنامه‌های خود مبنی بر راه اندازی یک دَپ یا برنامه غیرمتمرکز به نام BCH BULL خبر داده است. جفت ارزهای قابل معامله در این پلتفرم، بر پایه بیتکوین کش هستند. به کمک این برنامه، کاربران قادر خواهند با استفاده از بیتکوین کش معاملات خرید یا اصطلاحا لانگ انجام دهند. برنامه BCH BULL، یک دَپ پرمیشن لِس و غیر حضانتی است که بر روی زنجیره بیتکوین کش ایجاد شده است. دلار آمریکا، بیتکوین، اتریوم و فلزات با ارزش مانند طلا، دارایی هایی هستند که در کنار بیتکوین کش، جفت معاملاتی را تشکیل میدهند.

جنرال پروتکلز طی اطلاعیه ای در این مورد گفته است:

کاربران بدون نیاز به فرایندهای نام نویسی و ثبت نام و فقط با اتصال مستقیم کیف پول دیجیتال خود به پلتفرم Anyhedge، می توانند معاملات اهرم دار بیتکوین کش را تا ضریب 10 برابر انجام دهند.

در این اطلاعیه همچنین آمده است:

در کنار قابلیت پوزیشن خرید بیتکوین کش، قابلیت دیگری نیز برای کاربرانی که به دنبال ایجاد تعادل در ریسک معاملات خود هستند وجود دارد. این کاربران می توانند از امکان هِج کردن در این معاملات برخوردار شوند. (هج کردن نوعی استراتژی برای کاهش ریسک معاملات است بطوری که کاربران برای جلوگیری از ضرر احتمالی در پوزیشن خرید، همزمان یک پوزیشن فروش را هم بر روی همان جفت ارزها باز می کنند) این روش، گزینه مناسبی برای کاربرانی است که به دنبال ریسک کمتری هستند. کاربرانی مانند تریدرها، ماینرها و کسانی که با رمزارز ها کار می کنند.

به اعتقاد جنرال پروتکلز، از آنجایی که قراردادهای هوشمند در Anyhedge از خروجی خرج نشده تراکنش ها (UTXO) استفاده می کند، از مزیت هایی نیز برخوردار هستند. این مزیت ها شامل امکان مدیریت معاملات با حجم بالا و کارمزد پایین است و همینطور با توجه به اینکه تراکنش ها یکتا و مستقل از یکدیگر هستند، باعث بهبود حریم خصوصی و کاهش خطرات امنیتی سیستمی می شوند.

بنابر ادعای سازندگان این پروژه، نسخه آزمایشی آلفا شاهد اجرای کامل و بدون نقص بیش از 100 قرارداد هوشمند درون زنجیره ای بوده است. اجرای آزمایشی آلفا در تاریخ 28 سپتامبر (6 مهر) به پایان رسید و پس از آن در تاریخ 2 اکتبر (10 مهر) جنرال پروتکلز به تشریح نتایج بدست آمده پرداخته است:

284 قرارداد هوشمند بر روی این زنجیره ساخته شده و بیش از 32،900 دلار سرمایه در این قرارداد ها هج شده است.

بر اساس برنامه های اعلام شده، نسخه بتای برنامه BCH BULL در این ماه منتشر خواهد شد.

مطالب بیشتر: چرخه احساسات در بازارهای مالی

در حال حاضر قیمت بیت کوین کش در کانال 117 دلار در نوسان است، همچنین علاقه مندان برای دنبال کردن اخبار و بروزرسانی های مرتبط با این این ارز، می‌توانند صفحه تحلیل و پیش بینی بیت کوین کش را دنبال کنند.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش بیت کوین کش صرافی ارز دیجیتال همتاپی

منبع: news.bitcoin.com
اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *