فشار فروش بیت کوین توسط ماینرها به بالاترین حد در ۶ سال اخیر رسید

فشار فروش بیت کوین توسط ماینرها به بالاترین حد در 6 سال اخیر رسید | همتاپی

ماینرها در حال فروش بیت کوین‌ های خود با بالاترین سرعت از سال 2016 تاکنون هستند. پس از آن که ارزش بازار بیت کوین به پایین‌ترین میزان در سال 2022 رسید، ماینرها با سرعت بی‌سابقه‌ای شروع به فروش کوین‌های خود کردند.

به گفته چارلز ادواردز (Charles Edwards)، بنیانگذار صندوق کاپریول (Capriole)، فشار فروش ماینرهای بیت کوین تنها در عرض 3 هفته 400 درصد افزایش یافته است.

برای خرید و فروش بیت کوین در خواست خود را ثبت کنید.

می خواهم بیت کوین بخرم

یافته‌های وبسایت گلسنود (GLASSNODE) نیز داده‌های او را تایید می‌کند. این اطلاعات نشان می‌دهد که در این هفته، کل موجودی ماینرها به پایین‌ترین میزان در 10 ماه گذشته رسیده است. در حال حاضر ارزش دارایی‌های آن‌ها به 30.4 میلیارد دلار رسیده است که 10 درصد از عرضه کل بیت کوین را شامل می‌شود.

ماینرها حمام خون به راه انداخته‌اند.

بیشترین میزان فروش توسط ماینرها در نزدیک به 7 سال اخیر اتفاق افتاده است.  این افزایش 400 درصدی میزان فروش تنها در 3 هفته رخ داده است. اگر قیمت در آینده نزدیک بالاتر نرود، بزودی بسیاری از ماینرها از بازار خارج خواهند شد.

به اعتقاد ادواردز، اگر قیمت در آینده نزدیک صعودی نشود، بسیاری از ماینرها از این کار دست خواهند کشید.

شرکت‌های استخراج کننده، برای کسب درآمد به پاداش ثابت استخراج بیت کوین، که در حال حاضر برابر با 6.25 BTC به ازای هر بلاک است، وابسته هستند. هر بلاک به طور میانگین در مدت زمان 10 دقیقه، به وسیله محاسبات و پردازش‌های کامپیوتری پیچیده، تولید می‌شود.

با تبدیل شدن استخراج بیتکوین به یک رقابت و افزایش سختی شبکه در طول زمان، کاربران برای تداوم سود خود باید به دنبال روش‌های استخراج مقرون به صرفه‌تری باشند.

این کار در بازارهای نزولی بسیار دشوارتر است، چرا که ارزش دلاری بیت کوین‌های تولید شده در هر بلاک به شدت کاهش می‌یابد.

در نتیجه، چندین شرکت بزرگ ماینینگ که در سال 2021 مشغول انباشت و ذخیره بیتکوین بودند، برای سرپا ماندن، ناچار به فروش مقادیر زیادی بیت کوین در طول سال 2022 شده‌اند.

ادواردز در ادامه گفت:

آنچه ما می‌بینیم پایدار نیست. استخراج و هولد کردن، استراتژی مناسب و بادوامی برای ماینرها نیست. شما باید پوزیشن‌های بیت کوین خود را دائما (با ترید کردن) مدیریت کنید.

ماه گذشته، شرکت‌های بزرگی مانند Core Scientific و Iris Energy اعلام کردند که احتمالا قادر به پرداخت بدهی مربوط به ماه نوامبر (آبان) برای اجاره ماینرهای ASIC نخواهند بود. تا جایی که Core Scientific حتی از احتمال اعلام ورشکستگی خود خبر داده است.

منبع: cryptopotato.com
اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. پس فک کنم قرار بیت کوین مجدد ریزشی بشه ، خدا بخیر کنه