رشد قیمت یونی سواپ همزمان با افزایش فعالیت کاربران در صرافی Uniswap

رشد قیمت یونی سواپ همزمان با افزایش فعالیت کاربران در صرافی Uniswap | همتاپی

پس از اعلام ورشکستگی صرافی FTX در هفته گذشته، قیمت یونی سواپ (UNI) هم‌زمان با افزایش فوق العاده تراکنش روزانه کیف پول‌های کاربران، جهش ۲۰ درصدی را تجربه کرد. 

توکن یونی سواپ (UNI)، ارز بومی صرافی غیرمتمرکز مبتنی بر اتریوم (DEX) یونی‌ سواپ، دیروز با ۶ درصد افزایش با قیمت 6.34 دلار و ارزش بازار ۴.۸ میلیارد دلار معامله می‌شد. در ۵ روز گذشته، فعالیت کاربران در Uniswap به طور قابل توجهی افزایش یافته است زیرا با از دست رفتن اعتماد کاربران به صرافی‌های متمرکز یونی سواپ به یک پلتفرم اصلی  برای کاربران تبدیل شده است. 

خرید و فروش بیت کوین

برای خرید و فروش بیت کوین همین حالا اقدام کنید.

می خواهم بیت کوین بخرم

  تراکنش‌ کیف پول‌های جدیدی که روزانه در یونی‌ سواپ ساخته می‌شود از ۵۵۵ هزار عبور کرده است. این صرافی طی پیامی در روز سه شنبه ۲۴ آبان گفت:

تعداد کاربران جدید اپلیکیشن وب یونی‌ سواپ به بالاترین حد خود در سال ۲۰۲۲ رسیدند. عدم نیاز به احراز هویت و شفافیت مزایای ویژه ای هستند که باعث جذب کاربران  و افزایش اعتماد شان شده است 

مقاله پیشنهادی: یونی سواپ چیست؟

یونی سواپ با اشاره به بحران FTX  علت ترجیح صرافی‌های غیر متمرکز به متمرکز را توضیح داد و خاطر نشان کرد که چرا کاربران باید صرافی های‌غیرمتمرکز را  که حتی یک لکه سیاه در تاریخ خود ندارند انتخاب کنند. از آنجایی که تمام فعالیت صرافی‌های غیر متمرکز (DEX) بر روی زنجیره بصورت شفاف  و قابل تایید توسط کاربران  انجام می‌شود. بنابراین دارای تاییدیه بالایی از سوی کاربران است.

 برنامه کیف پول و ایمیل‌های یونی سواپ

مزیت ویژه‌ای که یونی‌ سواپ به آن می‌بالد قابلیت کاربری ساده و آسان این صرافی است، به گونه ای که هم ایمیل‌ها و هم کیف پول یونی‌ سواپ  پروتکل‌های اینترنت منبع باز و بدون نیاز مجوز هستند. بنابراین، مبادله توکن ها در یونی‌‌ سواپ به سادگی ارسال ایمیل است. یونی سواپ لبز (Uniswap Labs) در باره این موضوع در حساب توییتر خود نوشت:

هیچ محدودیتی در مورد اینکه چه کسی می‌تواند ایمیل ارسال کند وجود ندارد؛ همچنین هیچ محدودیتی برای سواپ یا لیست کردن توکن ها در یک DEX وجود ندارد، و شرکت‌ها به دلیل تجربه کاربری متمایز آن اغلب از این پروتکل‌ها استفاده می‌کنند. حتی شما می‌توانید مستقیماً با پروتکل‌ها تعامل داشته باشید. به همین دلیل اکثر مردم برای سرویس میزبانی مشتریان و گره‌های اتریوم برنامه وب یونی سواپ لبز را ترجیح می‌دهند.

یونی سواپ در پایان به پروتکل‌های دیفای اشاره کرده و معتقد است، که در آینده پروتکل‌های دیفای (DeFi) برای امور مالی اینترنتی به اندازه پروتکل‌های ایمیل امروزی برای ارتباطات مهم خواهند بود. مزیت ویژه پروتکل های DeFi این است که توسط هیچ نهاد متمرکزی کنترل یا متوقف نمی‌شوند برای هیچ کاربری محدودیت خاصی قائل نیستند.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش اتریوم صرافی ارز دیجیتال همتاپی

منبع: coingape.com
اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. با توجه به اخباری که این چند مدت شنیدیم و نزولی شدن خیلی از ارزها ریسک بالایی داره خریدن!!!!