ریزش سنگین بازار ارزهای دیجیتال، مانع درخشش شیبا اینو در توئیتر نشد

ریزش سنگین بازار ارزهای دیجیتال، مانع درخشش شیبا اینو در توئیتر نشد | همتاپی

به نظر می‌رسد میم کوین محبوب شیبااینو (دومین میم کوین بزرگ از لحاظ ارزش بازار پس از دوج کوین) بار دیگر به یکی از پرطرفدارترین موضوعات مورد بحث در توئیتر تبدیل شده است. این غول رسانه‌های اجتماعی که در ماه اکتبر توسط ایلان ماسک خریداری شد، اکنون شاهد توجه بسیاری از کاربران به شیبا اینو است.

یکی از کاربران توئیتر که عضوی از جامعه شیبا اینو به شمار می‌رود، اعلام کرده است که شیبااینو با 18 هزار توئیت مرتبط، تبدیل به یک ترند یا موضوع محبوب در توئیتر شده است.

در اکوسیستم شیبا اینو چه می‌گذرد؟

در حال حاضر ارتش شیبا مشتاقانه منتظر فرا رسیدن دو رویداد مهم است. یکی از آن‌ها متاورس این اکوسیستم است که در حال حاضر با همکاری تیم فنی شیبا و استودیوی Third Floor، مراحل ساخت و توسعه را سپری می‌کند.

مقاله پیشنهادی: شیبا چیست

مورد دوم هم پروتکل لایه 2 این اکوسیستم است که شیباریوم (Shibarium) نام دارد. در حال حاضر سرپرست توسعه دهندگان به نام شیتوشی کوزاما (Shytoshy Kusama) و سایر تیم شیبا اینو، در حال کار کردن بر روی این پروژه هستند. با این حال توسعه دهندگان هنوز هیچ تاریخ مشخص یا تقریبی را برای انتشار و معرفی شیباریوم اعلام نکرده‌اند.

در مورد متاورس یا دنیای مجازی شیبا اینو باید بگوییم که تیم توسعه دهندگان از چندین هاب جدید مهم رونمایی کرده است که به کاربران کمک می‌کند از تجربه بهتر و درک عمیق‌تر جهت تعامل با این متاورس لذت ببرند. این هاب‌ها غالبا به صورت کانسپت آرت یا هنرهای مفهومی منتشر شده‌اند و عبارتند از Dunes، WAGMI Temple Canyon، Rocket Pond و غیره …

اوضاع توکن شیبا پس از فشار فروش اخیر

ترند شدن شیبااینو در توئیتر در حالی اتفاق افتاد که بازار رمزارزها در این هفته شاهد فشار فروش سنگینی بود. اطلاعیه اخیر فدرال رزرو مبنی بر افزایش مجدد نرخ بهره به میزان 50 واحد، عامل ایجاد فشار فروش در بازار بود.

این اتفاق، افت مجدد قیمت بیت کوین به محدوده پایین‌تر از 17 هزار دلار و ریزش قیمت اتریوم به سطوح زیرین 1,200 دلار را به همراه داشت.

توکن شیبا اینو نیز پس از ریزش چشمگیر 9 درصدی، با قیمت 0.00000813 دلار خرید و فروش می‌شود.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش شیبا صرافی ارز دیجیتال همتاپی

منبع: u.today
اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. به نظرم شیبا بعد از اومدن شیباریوم قرار رشد خوبی داشته باشه