همکاری بزرگ متامسک و پی پال؛ امکان خرید اتریوم از طریق پی پال

همکاری بزرگ متامسک و پی‌پال؛ امکان خرید اتریوم از طریق پی‌پال | همتاپی

کیف پول متامسک، یکی از محبوب‌ترین کیف پول‌های اتریوم، با همکاری غول خدمات پرداخت یعنی پی پال، خدمات جدیدی را به کاربران آمریکایی ارائه خواهند داد.

متامسک در تاریخ 11 مه (21 اردیبهشت) از افزودن درگاه پی پال، به عنوان یکی از روش‌های خرید اتریوم خبر داد. با این حال، این کانال پرداخت فقط در ایالات متحده قابل استفاده است:

متامسک اولین کیف پول Web3 است که خدمات خرید اتریوم به وسیله درگاه پی‌پال را (یکی از شرکت‌های پیشرو در ارائه خدمات پرداخت) فراهم کرده است.

این همکاری همچنین از انتقال اتر (ETH) از پی‌پال به متامسک نیز پشتیبانی می‌کند و باعث افزایش کنترل کاربران بر روی دارایی‌هایشان می‌شود.

مقاله پیشنهادی: اتریوم چیست

البته واکنش بسیاری از کاربران نسبت به این توئیت، نشان دهنده تمایل بیشتر آن‌ها به اطلاع از زمان انتشار توکن مخصوص متامسک بود. این شرکت از کاربران خواسته است تا مراقب پروژه‌های کلاهبرداری که با نام‌هایی مانند توکن (MASK) انجام می‌شود، باشند. همچنین متامسک اعلام کرده است که فعلاً برنامه‌ای برای انتشار ایردراپ توکن این کیف پول ندارد.

برای خرید و فروش اتریوم در خواست خود را ثبت کنید.

می خواهم اتریوم بخرم

همکاری متامسک و پی‌پال

خبر مربوط به این همکاری، نخستین بار در ماه دسامبر (آذر 1401) اعلام شد، اما سیستم پرداخت آن، به تازگی راه اندازی شده است.

در پی این همکاری، نوعی اتصال و ادغام بین این دو برنامه ایجاد شده است. بدین ترتیب کاربران می‌توانند با استفاده از موجودی خود در پی‌پال، حساب بانکی متصل به آن و یا کارت اعتباری خود، اقدام به خرید مستقیم اتر و افزودن آن به کیف پول متامسک کنند.

خرید اتریوم به راحتی از طریق افزونه مرورگر متامسک، اپلیکیشن موبایلی یا ویژگی پورتفو (Portfolio) در این برنامه امکان پذیر است. گزینه «خرید ارز دیجیتال یا Buy Crypto» نیز از کارت‌های اعتباری و نقل و انتقال وجوه از طریق بانک، پشتیبانی می‌کند.

پی پال اولین ارائه دهنده خدمات پرداخت نیست که با متامسک همکاری می‌کند. متامسک پیش از این همکاری خود را با شرکت‌های پرداختی مانند Wyre ،Transak ،Sardine ،MoonPay و Coinbase Pay  آغاز نموده است. 

جدیدترین اقدامات متامسک و پی‌پال

پی‌پال در گزارش 3 ماهه‌ای که طی هفته گذشته منتشر شد، اعلام کرده است که تا 31 مارس (11 فروردین)، ارزش دارایی‌های دیجیتال موجود در این سیستم پرداخت به 943 میلیون دلار رسیده است. این آمار حاکی از افزایش 56 درصدی نسبت به 604 میلیون دلار که در 3 ماهه گذشته گزارش شده است.

در اواخر ماه مارس (اوایل فروردین)، متامسک از همکاری با پلتفرم فینتک (MoonPay) با هدف ارائه خدمات گسترده‌تر به شهروندان نیجریه‌ای خبر داد.

متامسک، پیش از آن و در ماه فوریه نیز در پی انتقادات موجود در فضای آنلاین در مورد نحوه مدیریت و پردازش داده‌های مربوط به تراکنش‌ها، مجموعه‌ای از ویژگی‌های مربوط به حفظ حریم خصوصی را معرفی نمود.

برای اطلاع از آخرین اخبار قیمت اتر به صفحه تحلیل اتریوم مراجعه نمایید.

منبع: cryptopotato
اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *