آیا باید نگران تترهایمان باشیم؟ اعلامیه جدید تتر در مورد توقف تترهای تحریمی

اخبار مرتبط به تتر

شرکت تتر (Tether)، بزرگترین شرکت فعال در صنعت ارز های دیجیتال، جدیدترین ابتکار خود در راستای حفاظت از اکوسیستم ارز های دیجیتال را معرفی کرد. این شرکت در تاریخ 9 آبان اعلام کرد که در پی ارائه یک سیاست داوطلبانه مسدودسازی کیف پول است که با هدف مبارزه و مقابله با فعالیت‌های مرتبط با افراد و نهاد‌های شامل تحریم‌های دفتر کنترل دارایی‌های خارجی ایالات متحده (OFAC) طراحی شده است.

بنابر اعلام شرکت تتر، این اقدامات پیشگیرانه، به عنوان بخشی از تعهد مستمر این شرکت نسبت به ایجاد یک بستر امن و مطمئن برای کاربران در سرتاسر جهان و به منظور بهبود و تکمیل پروتکل‌های امنیتی موجود انجام می‌شود.

[مطالب مرتبط: پشتوانه تتر چیست؟]

تتر پیش از این اقداماتی را جهت مقابله با کیف پول‌های متعلق به افراد تحریم شده که در پلتفرم این شرکت فعالیت می‌کردند اجرا نموده بود، اما اکنون به دنبال توسعه این اقدامات بر روی بازار‌های ثانویه است. این ابتکار عمل، یک اقدام پیشگیرانه برای همکاری جدی‌تر با قانونگذاران بین‌المللی و سازمان‌های مجری قانون در راستای حفاظت از کاربران این استیبل کوین است.

تتر همچنین در گذشته و در ارتباط با این سیاست، اقدامات احتیاطی دیگری از جمله مسدود کردن کیف پول‌هایی که به فهرست SDN (افراد تحریم شده سایر کشور‌ها) اضافه شده‌اند، انجام داده است. هدف اصلی در بکارگیری این رویکرد، جلوگیری از هرگونه سوء استفاده احتمالی از توکن های Tether و افزایش اقدامات امنیتی است.

نگذار دارایی هات از دست بره

پائولو آردوینو (Paolo Ardoino)، مدیر عامل Tether در این رابطه گفت: این تصمیم راهبردی و استراتژیک همسو با تعهد تزلزل ناپذیر ما در حفظ بالاترین استانداردهای ایمنی برای اکوسیستم جهانی و گسترش همکاری‌ها با قانونگذاران و مجریان قانون در سرتاسر جهان است. با اجرای داوطلبانه مسدودسازی آدرس ‌های کیف پولی که به تازگی به لیست SDN اضافه شده‌اند و همچنین مسدود نمودن آدرس‌های که پیش از این در لیست SDN قرار داشتند، قادر به تقویت بهره‌وری مثبت فناوری استیبل کوین و ایجاد یک اکوسیستم امن پیرامون استیبل کوین ها خواهیم بود.

مقاله پیشنهادی: تتر چیست

در انتهای بیانیه این شرکت آمده است که تتر در تعهد خود برای در اولویت قراردادن امنیت کاربران ثابت قدم بوده و مشتاقانه در انتظار مشاهده تأثیر مثبت این سیاست برای جامعه در حال رشد خود است. تاثیری که بار دیگر استانداردهای کل صنعت ارز های دیجیتال را بالا می برد.

خرید تتر یکی از بهترین سیاست‌های مقابله با تورم در بین ایرانیان بوده است، هر چند این خبر ممکن است سایه‌ای منفی بر روی باورهای ایرانیان نسبت به تتر بیاندازد؛ اما لازم به ذکر است که این لیست معمولا شامل افراد مشهور و تاثیر گذار در زمینه سیاسی و امنیتی را شامل می‌شود و نه افراد معمولی .

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *