سهم بازار سوشی در ۲۰۲۳ ده برابر رشد خواهد کرد!

وعده رشد ده برابری سوشی سواپ | همناپی

جرد گری (Jared Grey)، مدیرعامل صرافی سوشی‌ سواپ (Sushiswap)، امیدوار است سهم بازار این پلتفرم از بازار ارزهای دیجیتال در سال ۲۰۲۳ ده برابر شود. آیا باید انتظار داشته باشیم که سوشی  هم ده برابر شود؟

جرد گری (Jared Grey) در پست وبلاگی جدید خود اعلام کرده است که سوشی‌ سواپ قصد دارد یک روتر تجمیعی صرافی غیرمتمرکز (DEX Aggregation Router) جدید را در سه‌ماهه اول سال منتشر نماید. او باور دارد این پروژه باعث می‌شود حجم مبادلات سوشی‌‌ سواپ رشد کند.

گری تأکید کرده است که توسعه‌دهندگان سوشی‌ سواپ سال گذشته هم یک روتر تجمیعی راه‌اندازی کرده بودند. این ابزار به کاربران اجازه می‌دهد تا پروتکل‌های مالی غیرمتمرکز زیادی را در حالت «چراغ خاموش» بررسی کنند.

او در این باره گفته است:

ما باور داریم که مدل تجمیعی خدمات موجود را با قیمت بسیار مناسبی به کاربران ارائه می‌دهد و تجربه خوبی برای آن‌ها ایجاد می‌کند. ما نقدینگی بیشتر و عمیق‌تری در استخرهایمان ایجاد می‌کنیم، به کاربرانمان اجازه می‌دهیم تا از افزایش حجم معاملات و کارمزدهای آن‌ها بهره ببرند و در چند شبکه از چهارچوب تریدنت (Trident) استفاده می‌کنیم تا بتوانیم در نهایت، از این نوآوری استفاده نماییم.

گری می‌گوید که سوشی‌ سواپ تمام تلاشش را می‌کند «مسیر حرکت چند سال آینده‌اش را به صورت امنی طی کند». او در این زمینه گفته است:

در حال حاضر، ۲ درصد از سهم بازار(market share)، بازارسازان خودکار و ۰ درصد از بازار تجمیعی در اختیار سوشی‌ سواپ است. با اجرای برنامه‌هایمان می‌خواهیم در سال ۲۰۲۳ سهم خود را ۱۰ برابر کنیم.

طبق گفته‌های مدیرعامل سوشی‌ سواپ، این صرافی قرار است پلتفرم غیرمتمرکزی به اسم سوشی استودیوز (Sushi Studios) را راه‌اندازی کند که کمک‌های مالی موردنیاز را در اختیار پروژه‌های مستقل قرار می‌دهد و به آن‌ها کمک می‌کند تا در صنعت ارزهای دیجیتال رشد کنند.

او ادامه داده است:

این نوع پلتفرم‌ها به گسترش برند سوشی کمک می‌کنند، تمرکز سوشی دائو (سازمان خودگران غیرمتمرکز) را از بین نمی‌برند و باعث رشد سوشی‌ سواپ می‌شوند.سوشی یک برند محکم و منعطف است ک بهترین خصوصیات دیفای را در خود جمع کرده. با سوشی استودیوز می‌توانیم برند خود را در اختیار همه کاربران قرار دهیم.

توکن سوشی سواپ در زمان نگارش این مقاله با قیمت ۱.۱۷ دلار معامله می‌شد. این توکن صد و چهل و یکمین ارز دیجیتال بزرگ بازار از نظر ارزش بازاری است. قیمت آن در ۲۴ ساعت گذشته ۶ درصد کاهش یافته و در مقایسه با یک هفته قبل، ۹ درصد رشد کرده است. شایان ذکر است که قیمت سوشی‌ سواپ همچنان ۹۵ درصد کم‌تر اوج قیمتی بیش از ۲۳ دلاری است که این ارز دیجیتال در مارس ۲۰۲۱ (اسفند ۹۹) به دست آورده بود.

ترجمه: تیم خرید و فروش سوشی سواپ صرافی ارز دیجیتال همتاپی

منبع: dailyhodl.com
اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *