اقدام هوشمندانه نهنگ های بیتکوین در بازار فعلی

اقدام هوشمندانه نهنگ های بیتکوین در بازار فعلی

براساس گزارش سانتیمنت (Sentiment)، متخصص تجزیه و تحلیل رمزارز‌ها، به نظر می‌رسد قیمت فعلی بیتکوین از دیدگاه نهنگ‌ها مطلوب بوده و برای انباشت مناسب است. پس از تاریخ 27 سپتامبر (5 مهر)، بزرگترین هولدرهای بیتکوین که تعداد 100 تا 10 هزار بیت کوین نگهداری می‌کنند، مجموعاً 46,173 بیتکوین به دارایی خود افزودند.

متن توئیت سانتیمنت:

رفتار نهنگ های بیتکوین حاکی از نشانه های تداوم انباشت است که از ابتدای سال 2022 بی سابقه بوده است. از تاریخ 26 سپتامبر و همزمان با افت میزان انباشت تتر (USDT)، نهنگ هایی که بین 100 تا 10 هزار بیتکوین هولد میکنند، مجموعا 46،173 بیتکوین به موجودی کیف پول های خود افزوده اند.

گزارش سانتیمت از نهنگ‌های بیت کوین | صافی همتاپی

همانطور که در تصویر فوق مشاهده می‌کنید، کاهش موجودی تتر در کیف پول این افراد، متقارن با میزان افزایش موجودی بیتکوین بوده است. گفتنی است از ماه می (اردیبهشت) تاکنون، میزان انباشت بیتکوین در این آدرس‌ها در بالاترین سطح قرار داشته است.

این داده‌ها بطور کامل با گزارش‌های قبلی سانتیمنت مطابقت دارد. پیشتر و بر اساس داده‌های سانتیمنت شاهد این بودیم که با افزایش حجم معاملات و انباشت استیبل کوین‌ها ، قیمت سایر رمزارز‌ها با کاهش همراه بود.

مقاله پیشنهادی: بیت کوین چیست؟

از ماه جولای (تیر) تاکنون، حجم معاملات بیتکوین همواره در حال افزایش بوده است و در عین حال می‌توان این موضوع را به عنوان افزایش فشردگی فنر قیمت بیت کوین تعبیر نمود.

وضعیت فعلی بیت کوین

از زمانی که نهنگ های بیتکوین به طور فعال به خرید بیت کوین روی آورده‌اند، قیمت بیتکوین بیش از 5/5 درصد افزایش یافته است که البته در مقطعی به 7 درصد نیز رسید. اما سوال اینجاست که آیا خریداران قادر به بالا بردن قیمت بیتکوین و تثبیت آن بالاتر از سطح 20,500 دلار خواهند بود؟ در صورت وقوع این اتفاق باید منتظر صعود بیتکوین، ابتدا تا محدوده 20,800 دلار و سپس تا 21,600 دلار باشیم. اما در صورت عدم موفقیت بیتکوین، ممکن است شاهد ریزش مجدد بیتکوین از محدوده 20،500 دلار باشیم.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش بیت کوین صرافی ارز دیجیتال همتاپی

منبع: u.today
اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *