تاریخ ادغام سه توکن FET، AGIX و OCEAN مشخص شد

تاریخ ادغام سه توکن FET، AGIX و OCEAN مشخص شد

سینگولاریتی‌نت (SingularityNET) یک بازار هوش مصنوعی مبتنی بر بلاک‌چین است، اعلام کرد که قصد دارد توکن‌های آجیکس (AGIX)، فت (FET) و اوشن (OCEAN) را در توکن جدید آسی (ASI) ادغام کند. این بازار اذعان داشت که هدف از این ادغام ایجاد یک شبکه هوش مصنوعی غیرمتمرکز یکپارچه است.

سینگولاریتی‌نت به طور رسمی تاریخ نهایی ادغام توکن‌های (ASI) با توکن اصلی خود AGIX را اعلام کرد. این یک گام مهم در جهت اتحاد جوامع آجیکس، فت (fetch.ai)، و پروتکل اوشن Ocean Protocol است.

سینگولاریتی‌نت می‌خواهد با این ادغام تمامی توکن‌ها را تحت یک شبکه غیرمتمرکز هوشمند بیاورد و این ادغام از ۱۱ژوئن (۲۲خرداد) شروع می‌شود. توکن فت به آسی تغییر نام پیدا می‌کند و در ۱۳ژوئن (۲۴خرداد) تکمیل خواهد شد.

جزئیات ادغام توکن‌های FET، AGIX و OCEAN در توکن ASI

این ادغام شامل تبدیل وکن‌های آجیکس، فت و اوشن به توکن‌های آسی با نرخ تبدیل خاص است. توکن‌های فت با نسبت ۱:۱ به آسی، با نسبت ۱:۰.۴۳۳۳۵۰ به آجیکس و با نسبت ۱:۰.۴۳۳۲۲۶ به توکن اوشن تبدیل می‌شوند.

توکن‌های ERC-20 در تاریخ ۱۱ ژوئن در دسترس کاربران قرار می‌گیرند تا بتوانند فت را با توکن‌های آسی از طریق قرارداد انتقال توکن تعویض کنند و پس از آن آجیکس و اوشن در ۱۳ژوئن در دسترس خواهند بود.

فرایند ادغام توکن در پلتفرم هوش مصنوعی غیرمتمرکز سینگولاریتی‌نت انجام می‌شود و کاربران می‌توانند توکن‌های خود را با استفاده از قرارداد انتقال توکن پلتفرم سینگولاریتی‌نت به طور کاملاً ایمن مبادله کنند.

هدف از ادغام آسی ایجاد بزرگ‌ترین شبکه غیرمتمرکز منبع‌باز در صنعت هوش مصنوعی است که بیش از ۲۰۰۰۰۰ دارندگان توکن را در خود جای می‌دهد.

توکن آسی در سراسر این شبکه هوش مصنوعی غیرمتمرکز عمل خواهد کرد و مقیاس و قدرت متفاوتی را ارائه می‌کند.

برای مطالعه بیشتر در مورد این ارزها، می‌توانید سری به مقاله کاربرد هوش مصنوعی در ارز دیجیتال بزنید.

توسعه بیشتر هوش مصنوعی

اوپن ‌ای‌آی، خالق چت جی‌پی‌تی، اخیراً ابتکاری را برای گسترش خدمات خود در بخش آموزش راه‌اندازی کرده است و قصد دارد با این کار هوش مصنوعی را بیشتر از قبل با زندگی روزمره مردم ادغام کند.

چت جی‌پی‌تی ادو (ChatGPT Edu)، یک مدل هوش مصنوعی گسترده است که کاملاً یک فضای دانشگاهی را شبیه‌سازی می‌کند. دانشجویان، اعضای هیئت‌علمی و محققان از طریق این مدل هوش مصنوعی دسترسی کاملی به امنیت و کنترل مؤسسات آموزشی دارند.

در حال حاضر، دانشگاه آکسفورد، مدرسه وارتون، دانشگاه تگزاس در آستین، دانشگاه ایالتی آریزونا و دانشگاه کلمبیا از این ابزار و خدمات در سطح دانشگاه استفاده می‌کنند.

منبع: کوین تلگراف
اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *