شیباریوم امروز منتشر می‌شود! شایعه یا واقعیت؟

تحلیل قیمت شیبا اینو | همتاپی

کنفرانس نگاهی به آینده بلاکچین از دیروز آغاز شده است و این رویداد در اولین روز خود میزبان سخنرانی 5 دقیقه‌ای توسعه دهنده اصلی شیبا اینو، یعنی شیتوشی کوزاما (Shytoshi Kusama) بود.

مقاله پیشنهادی: شیبا چیست

بسیاری از فعالان بازار ارز های دیجیتال، همچنان منتظر راه‌اندازی شیباریوم (Shibarium) یا همان راهکار مقیاس پذیری لایه 2 این اکوسیستم هستند. اگرچه هنوز هم اطلاعیه دقیقی در مورد تاریخ انتشار این پروژه اعلام نشد، اما صحبت‌های شیتوشی جالب توجه بود.

خلاصه روز اول: شیبا اینو

سخنرانی کوزاما با تشکر و قدردانی او قدرت و انعطاف پذیری جامعه شیبا اینو آغاز شد. او با بیان اینکه «آنچه شیبا اینو را واقعا منحصر به فرد می‌کند، ارتش شیبا است» ضمن تصدیق اهمیت ارتش شیبا، به اهمیت وجود چنین جامعه‌ای برای پیشبرد پروژه تاکید کرد. این صفات عمیقاً در ارتش شیبا قابل مشاهده است. جایی که ساختارهای غیرمتمرکز کاملاً متکی بر تلاش‌های جمعی شرکت‌کنندگان هستند.

با این حال تمام صحبت‌های کوزاما صرفاً در مورد جامعه شیبا نبود. او با ورود به قلمرویی وسیع‌تر، به پتانسیل و قابلیت‌های تحول‌آفرین فناوری بلاکچین اشاره کرد. بنابر استدلال او، بلاکچین تنها یک پدیده فنی نیست، بلکه بار و مسئولیت تغییر و بازسازی کل صنایع را به دوش می‌کشد.

توضیحات او در مورد مفهوم متاورس نیز قابل توجه بود. ظاهراً صحبت او در مورد یک جهان دیجیتال که در آن کاربران قادر به تعامل، انجام تجارت و همچنین مشارکت در فعالیت های متنوع هستند، اشاره‌ای به متاورس شیبا (SHIB Metaverse) بود.

هدف شیبا؟ شیبا اینو قصد ندارد بر کل فضای کریپتو و ارز های دیجیتال مسلط شود، بلکه مایل است سنگ بنای تکامل گسترده دیجیتالی باشد.

بخش قابل توجهی از سخنرانی او به توضیح در مورد دو سند مهم اختصاص پیدا کرد: «مقاله شیبا» و «44 اصل برای پیروزی در دنیای ارزهای دیجیتال». سند اول مربوط به بررسی و نگاهی عمیق به اصول و اهداف پیشبرد توسعه شیبا اینو و معرفی چشم‌انداز مدنظر آن است.

سند دوم اما کاملاً متفاوت است. این سند به عنوان یک راهنما برای کاربران تازه‌وارد عمل کرده و برای راهنمایی آن‌ها در پیچیدگی‌های اکوسیستم SHIB طراحی شده است. جالب اینجاست که این راهنما بصورت پولی و در تعداد محدود بصورت توکن غیر مثلی یا NFT عرضه می‌شود و ارزش آن برابر با یک اتر (ETH) خواهد بود.

مطالب مرتبط: چرا شیبا اینو (SHIB) ممکن است با یک روند نزولی مواجه شود؟

شیباریوم امروز منتشر می‌شود

با وجود اینکه صحبت‌های مطرح شده در روز اول، جذاب و جالب‌توجه بود، اما عدم اطلاع رسانی در مورد تاریخی دقیق برای انتشار شیباریوم، باعث دلسردی کاربران شد. با این حال، صحبت‌های معماگونه کوزاما در تلگرام باعث شده است که برخی دیگر از کاربران برداشت متفاوتی داشته باشند:

چرا انتشار شیباریوم در یک سخنرانی 5 دقیقه‌ای اعلام شود، درحالی که فردا 16 سخنرانی اصلی داریم؟

اگرچه مفهوم واقعی این کلمات در هاله‌ای از ابهام است، اما بنظر می‌رسد اشاره‌ای به انتشار قریب‌الوقوع شیباریوم در روز دوم داشته باشد.

صحبت بعدی او باعث شدیدتر شدن این نظریه شد. او در پاسخ به این سوال که در روز دوم، شاهد انتشار شیباریوم خواهیم بود یا فقط تاریخ آن اعلام می‌شود، گفت:

تاریخ را امروز اعلام کردیم. فردا!

درحال حاضر جامعه شیبا در تلاش برای تجزیه و تحلیل این جملات است، اما آنچه مسلم است، این است که انتشار شیباریوم بزودی اتفاق می‌افتد. مطابق انتظارات، در آستانه روز دوم این کنفرانس، شیبا تمام توجهات را به خود جلب نموده است.

در زمان انتشار این مطلب، قیمت SHIB از سطح 38.2 درصد فیبوناچی به سمت پایین حرکت نموده و در محدوده 0.00000998 دلار خرید و فروش می‌شود.

نمودار یک روزه شیبا اینو | همتاپی

نمودار یک روزه شیبا اینو، منبع:تریدینگ ویو

شما به کمک کدام فاکتورها آینده ارز شیبا را پیش‌بینی می‌کنید؟ در بخش کامنت‌‌‌ها نظرات خود را بنویسید.
منبع: bitcoinist
اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *