انتشار یک پیام مرموز در توئیتر؛ خبری مهم برای شیبا اینو در راه است

انتشار یک پیام مرموز در توئیتر؛ خبری مهم برای شیبا اینو در راه است | همتاپی

به نظر می‌رسد توسعه دهندگان شیبااینو پس از یک سال سخت و طاقت فرسا، هدیه ویژه‌ای را به مناسبت کریسمس برای جامعه شیبا در نظر گرفته‌اند. 

اخیرا یکی از توسعه دهندگان اکوسیستم شیبا اینو با نام مستعار Shytoshi Kusama، وضعیت یا استتوس توئیتر خود را بروزرسانی نموده و پیام مرموزی را در آن قرار داده است. این اقدام باعث شکل گیری شایعات مختلفی در بین کاربران این اکوسیستم شده است.

مقاله پیشنهادی: شیبا چیست

کوزاما با نوشتن جمله مرموز «On the 1st day…my true love gave to me…» به معنی «در اولین روز… آنچه عشق واقعی‌ام به من داد ….» معمای تازه‌ای در میان جامعه شیبا به راه انداخته است. علاوه بر این، موقعیت مکانی او نیز به عبارت «نزدیک» تغییر یافته است. شاید این بدان معنا باشد که در آینده نزدیک شاهد بروزرسانی جدیدی خواهیم بود.

برخی از اعضای جامعه شیبا حدس می‌زنند که احتمالا همه این موارد حاکی از آمادگی تیم شیبا اینو برای رونمایی از شیباریوم (Shibarium)، راهکار لایه دوم این اکوسیستم است. پیشنهاد طراحی این راهکار لایه 2، نخستین بار در می 2021 (اردیبهشت 1400) توسط Ryoshi، بنیانگذار ناشناس این میم کوین ارائه شد. راه اندازی شیباریوم باعث کاهش چشمگیر هزینه‌ها و افزایش سرعت پردازش تراکنش‌ها خواهد شد.(در شیباریوم چیست بیشتر درباره شیباریوم بخوانید)

در قسمتی از این پیام، عبارت روز اول را مشاهده می‌کنیم. احتمالا این عبارت به اولین روز سال میلادی یعنی 1 ژانویه و انتخاب آن برای رونمایی از این پروژه اشاره داشته باشد.

با این حال به حقیقت پیوستن این احتمال کمی دور از ذهن خواهد بود. چرا که شیباریوم هنوز در حال سپری کردن مراحل توسعه است و پیش از این نیز تاریخ خاصی برای رونمایی از آن اعلام نشده بود.

به گزارش یوتودی (u.today)، بنیاد Unification Foundation که یکی از نهادهای حاضر در پروژه شیباریوم است، چندی پیش اعلام کرده بود که نسخه آزمایشی عمومی شیباریوم در 3 ماهه سوم سال 2022 ارائه خواهد شد. گرچه این اتفاق عملی نشد و میزان پیشرفت و زمان انتشار این پروژه همچنان جزو مهم‌ترین سوال های جامعه شیبا است.

چندین ماه است که کوزاما در پاسخ به سوال کاربران در مورد زمان انتشار شیباریوم فقط به بیان عبارت به زودی بسنده می‌کند و از ارائه برنامه زمانی رسمی طفره می‌رود.

لازم به ذکر است که طی حدود یک ماه اخیر، شاهد سکوت کوزاما در توئیتر بوده‌ایم. او در یکی از آخرین پیام‌های توئیتری خود از احتمال همکاری با مجمع اقتصاد جهانی خبر داده بود.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش شیبا اینو صرافی ارز دیجیتال همتاپی

منبع: u.today
اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. ایا شیباریوم هم مثل خود ارز شیبا شت کوین هست ؟ و به نظر شما ایا سرمایه گذاری روی این ارز خوبه ؟

  2. میتونیم الان شیبا ریوم رو بخریم یا مثل ایردراپ نگه داریم ؟

  3. با توجه به اومدن ارز شیبا ریوم ایا بر قیمت شیبا نیز تاثیر می گذارد ؟