همکاری پالیگان (متیک) و مسترکارت در حوزه بلاکچین و متاورس

همکاری پالیگان (متیک) و مسترکارت در حوزه بلاکچین و متاورس | همتاپی

شرکت مسترکارت اخیراً از تمایل خود جهت راه اندازی یک انکوباتور وب3 با همکاری پالیگان (متیک) خبر داده است. با شکل‌گیری این انکوباتور وب3، فرصت‌های بی‌نظیری در اختیار نسل جدیدی تولید‌کنندگان محتوای دیجیتال قرار خواهد گرفت. نکته قابل ذکر این است که باز هم شاهد حضور پالیگان به عنوان شریک فنی در یک همکاری بزرگ هستیم.

انکوباتور (Incubator) به فضا یا سازمانی گفته می‌شود که به منظور حمایت و توسعه کسب و کار‌های جدید و نو پا ایجاد شده است.

 

امضای توافقنامه همکاری بین مسترکارت و پالیگان

آقای رایان وایت (Ryan Wyatt)، مدیر عامل شرکت Polygon Studios، طی اطلاعیه‌ای از آغاز همکاری پالیگان و شرکت مسترکارت (MasterCard) که یکی از مطرح‌ترین شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات پرداخت و سرویس کارت‌های اعتباری به شمار می‌رود، خبر داده است.

بسیار خوشحالیم که اعلام کنیم شرکت پالیگان، به منظور راه اندازی یک انکوباتور مبتنی بر وب3، با شرکت مسترکارت که یکی از معتبر‌ترین ارائه دهندگان خدمات پرداخت است، همکاری خواهد کرد. این انکوباتور فضای برای حمایت از هنرمندان و کمک به آن‌ها خواهد بود.

منبع: اکانت Ryan Wyatt

تلاش برای پذیرش انبوه پالیگان همچنان ادامه دارد.

همکاری این دو تیم باعث افزایش سرعت توسعه این انکوباتور خواهد شد. لازم به ذکر است که اطلاع رسانی مربوط به ایجاد این انکوباتور وب3 در تاریخ 6 ژانویه (16 دی ماه) و در خلال نمایشگاه CES 2023 صورت گرفت.

یکی از اهداف انکوباتور مسترکارت، ایجاد فرصت برقراری ارتباط بین هنرمندان وب3 و طرفداران آن‌ها، به روشی بسیار نوین است. این اقدام به سازندگان آثار هنری کمک می‌کند تا علاوه بر افزایش درآمد، توانایی تبلیغ و معرفی محصولات جدید خود را داشته باشند.

به گفته راجا راجامانار (Raja Rajamannar)، مدیر ارشد روابط عمومی و بازاریابی مسترکارت، این سرویس برای حمایت از افراد شرکت کننده در این طرح، اقدام به ارائه مشاوره در امور فنی و بازاریابی خواهد نمود. نشریه طی گزارشی به بررسی این موضوع پرداخته است:

هدف اصلی این برنامه، فراهم کردن ابزارها و آموزش مهارت‌های web3 برای هنرمندان نوظهور است تا به این وسیله به بهبود و پیشرفت حرفه موسیقی آن‌ها در این اقتصاد دیجیتال کمک کنند. با ایجاد امکان دسترسی هنرمندان به متخصصان حوزه وب3، این افراد در زمینه نحوه قرار دادن آثار خود در وب3 و همینطور نحوه به کارگیری این فضا، اطلاعات بسیار زیادی به دست خواهند آورد.

مخاطبین انکوباتور وب3 مسترکارت، در مورد چگونگی تولید و ارائه محتوای خود به عنوان NFT، و همینطور ایجاد یک جامعه بزرگ و پرشور، برای نشان دادن آثار خود در دنیای دیجیتال آموزش خواهد دید.

گسترش فعالیت مسترکارت در حوزه بلاکچین و متاورس

عملکرد عالی پالیگان در زمینه مقیاس‌پذیری و همینطور تجربه همکاری با برند‌های معتبر فعال در فضای وب3، از جمله دلایل انتخاب پالیگان به عنوان شریک فنی در این همکاری بزرگ است.

پیش از این و در ژوئیه سال 2022 میلادی، وب سایت یو تودی (u.today) از همکاری پالیگان با برنامه Disney Accelerator، خبر داده بود. این رویداد نوآورانه در زمینه توسعه تجارت جهانی و توسط شرکت رسانه‌ای دیزنی انجام شده است.

مسترکارت با آغاز این همکاری با پالیگان، بار دیگر بر عزم خود برای تقویت حضور در بخش وب3 تاکید نموده است. این تیم، پیش از این و با همکاری Roblox، به میزبانی از رویداد موسیقی Grammy در فضای متاورسی که به همین منظور ایجاد شد، پرداخته بود.

همچنین این شرکت با همکاری Paxos Global که یکی از سرویس‌های پرداخت در فضای وب3 است، اقدام به راه‌اندازی یک برنامه مبتنی بر ارزهای دیجیتال، برای سازمان‌ها نموده بود.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش متیک صرافی ارز دیجیتال همتا پی 

منبع: u.today
اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *