در مسابقه متاورس شیبا اینو شرکت کنید و جایزه بگیرید

در مسابقه متاورس شیبا اینو شرکت کنید و جایزه بگیرید | همتاپی

حساب رسمی شیبااینو در توییتر مسئله مهم و جالبی را به اعضای جامعه این ارز دیجیتال یادآوری کرده است. گفتنی است که در اوایل ماه آوریل (فروردین) متاورس شیبا اینو به‌روزرسانی جدید خود را انجام داد و برخی از ویژگی‌های آن بهبود یافت.

حال، حساب کاربری جدید شیبا متاورس (SHIB The Metaverse) در توییتر راه‌اندازی شده است تا رویدادهای آتی و به‌روزرسانی‌های جدید مربوط به این پروژه را با دنبال‌کنندگان خود را به اشتراک بگذارد. توسعه‌دهندگان پروژه مذکور از شبکه‌های اجتماعی به‌طور کلی به‌عنوان کانالی برای ارتباطات و اعلام به‌روزی‌رسانی‌های مربوط به متاورس شیبا اینو استفاده می‌کنند.

مقاله پیشنهادی: شیبا چیست

در هر صورت، حساب رسمی شیبا اینو در توییتر اعلام کرده است:

زمان دارد تمام می‌شود! حواستان باشد که در مسابقه ما شرکت کنید و ۱ تا ۱۰ قطعه زمین برنده شوید! مطمئن شوید که حساب کاربری پروژه متاورس ما، یعنی «mvshib» را دنبال می‌کنید و پست مسابقه را تا قبل از ۳۰ آوریل (۱۰ اردیبهشت) بازنشر می‌کنید!

همان‌طور که متوجه شدید، متاورس شیبا اینو برای اینکه راه‌اندازی حساب کاربریش را جشن بگیرد و انگیزه‌ای برای طرفدارانش ایجاد کند، مسابقه جدیدی راه‌اندازی کرده است. در این مسابقه که تا ۳۰ آوریل (۱۰ اردیبهشت) ادامه دارد، پروژه مذکور ۱۰ تکه زمین متاورسی را به برندگان هدیه می‌دهد.

تنها هفت روز تا پایان دوره ارتقاء شیبا اینو باقی مانده و حساب رسمی آن در توییتر به دنبال‌کنندگان خود یادآوری کرده است که در مسابقه مذکور شرکت کنند و شانس برنده شدن یک قطعه زمین در متاورس شیبااینو را از دست ندهند.

گفتنی است که توسعه متاورس شیبا اینو با سرعت قابل‌توجهی ادامه دارد. طبق به‌روزرسانی‌های منتشرشده در ماه آوریل (فروردین)، چشم‌انداز و مسیر این پروژه تغییرات مهمی را تجربه کرده است تا تجربه کاربری واقعی‌تری به کاربران ارائه دهد.

توسعه‌دهندگان متاورس شیبا اینو مدام در حال ایجاد ابزارهای جدیدی برای انتشار نسخه اولیه آن هستند. آن‌ها اعلام کرده‌اند که کاربران احتمالاً در انتهای سال ۲۰۲۳ می‌توانند برخی از نواحی متاورس را کشف کنند.

تعداد کیف پول‌های نسخه آزمایشی شیباریوم از ۱۴ میلیون آدرس عبور کرده است

تعداد آدرس‌های در حال تعامل با نسخه آزمایشی شیباریوم که پاپی‌نت (Puppynet) نام دارد، به‌طور چشمگیری افزایش یافته است.

مطالب مرتبط: شیباریوم چیست؟ نقد و بررسی کامل شبکه شیباریوم

وب‌سایت پاپی‌اسکن (PuppyScan) اعلام کرده است که تعداد این کیف پول‌ها از ۱۳,۸۵۶,۴۱۳ آدرس در ۱۹ آوریل (۳۰ فروردین) به ۱۴,۰۶۱,۶۱۴ آدرس رسیده است.

تعداد بلاک‌ها و تراکنش‌های این شبکه نیز به‌ترتیب به ۵۰۴,۸۵۱ و ۴,۶۲۹,۵۲۱ عدد رسیده است.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش شیبا صرافی ارز دیجیتال همتا پی 

منبع: u.today
اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *