در آستانه راه‌اندازی شیباریوم؛ نگاهی به توکن‌های SHIB، BONE و LEASH

توکن های جدید شیباریوم | همتاپی

قبل از راه‌اندازی شبکه اصلی شیباریوم (Shibarium)، قیمت دو توکن بومی آن؛ یعنی توکن‌های بون شیباسواپ (BONE) و دوج کیلر (LEASH) افزایش یافت؛ اما روند شیبا اینو (SHIB) همچنان نزولی است.

مقاله پیشنهادی: شیبا چیست

کل تراکنش‌های شبکه آزمایشی شیباریوم از مرز ۳۱ میلیون عبور کرده و قیمت بون شیباسواپ نیز در یک هفته گذشته بیشتر از ۴ درصد رشد کرده است. با این وجود، در مدت مذکور قیمت شیبا اینو حدود ۳ درصد کاهش یافته است.

با نزدیک شدن به راه‌اندازی شبکه اصلی شیباریوم که کاربران زیادی منتظر آن هستند؛ شبکه آزمایشی آن به نقطه عطف جدیدی از نظر تعداد تراکنش‌های خود رسیده است. علاوه بر این، هیاهوی پیرامون آن به رشد قیمت بون شیباسواپ کمک کرده است.

دوج کیلر، سومین توکن اکوسیستم شیبا اینو هم در هفته گذشته ۲ درصد رشد کرده است. با این وجود، SHIB توانسته است ارزش بازاری خود را افزایش دهد و از رتبه نوزدهم لیست برترین ارزهای دیجیتال بازار به رتبه هجدهم صعود کند.

شبکه آزمایشی شیباریوم به بالاترین حد رشد خود رسیده است

در ۲۰ جولای (۲۹ تیر)، حساب کاربری نونودز (NOWNodes) فاش کرد که در حال حاضر روی مرحله نهایی راه‌اندازی شبکه اصلی شیباریوم کار می‌کند و این شبکه آزمایشی لایه دوم به نقطه عطف جدیدی رسیده است. حساب کاربری مذکور در این باره گفته است:

به‌روزرسانی‌های نهایی قبل از راه‌اندازی شبکه اصلی شیباریوم نزدیک‌تر از چیزی است که فکر می‌کنید! همانطور که چند هفته پیش گفتیم، تیم ما وارد مرحله ۲ نقشه راه شیباریوم شده است. در حال حاضر، ما روی ادغام پروژه‌های داخلی برای ساخت شیباریوم تمرکز کرده‌ایم.

گزارش‌های وب‌سایت پاپی‌اسکن (Puppyscan) نشان می‌دهد که کل تراکنش‌های شبکه آزمایشی شیباریوم از ۳۱ میلیون تراکنش فراتر رفته است. علاوه بر این، مجموع کیف پول‌های آن از مرز ۱۷ میلیون کیف پول عبور کرده است. در زمان انتشار این گزارش، میانگین زمان بلاک این شبکه هم بیش از هشت ثانیه بوده و مجموع بلاک‌های آن به بیشتر از ۱.۷ میلیون بلاک رسیده است.

با این حال، تعداد تراکنش‌های روزانه آن طی چند هفته گذشته کاهش یافته است.

تعداد تراکنش‌های شبکه آزمایشی شیباریوم | همتاپی

تعداد تراکنش‌های شبکه آزمایشی شیباریوم، منبع: Puppyscan

برای خرید و فروش شیبا در خواست خود را ثبت کنید.

می خواهم شیبا بخرم

توکن‌های اکوسیستم شیبا اینو رشد می‌کنند

در این میان، قیمت توکن بون شیباسواپ که تبلیغ زیادی برای آن شده بود، به به‌روزرسانی‌ها واکنش مثبت نشان داده است. این توکن با رشدی حدوداً ۴ درصدی در هفته گذشته، سعی کرده است به روند صعودی خود ادامه دهد.

در زمان انتشار این گزارش، قیمت بون شیباسواپ در محدوده ۱.۳۱ دلار قرار داشته و ارزش بازاری حدوداً ۳۱۰ میلیون دلاری آن، باعث شده است در رتبه ۱۰۴ بازار قرار بگیرد.

جریان خروجی BONE هم در هفته‌های اخیر افزایش یافته که نشان‌دهنده افزایش انباشت آن است. عرضه این ارز دیجیتال در صرافی‌ها هم کاهش یافته اما عرضه آن در پلتفرم‌های خودحضانتی رشد کرده است.

گفتنی است که توکن BONE توانسته ارزش شبکه خود را در چند ماه گذشته حفظ کند. داده‌های وب‌سایت دیفای‌لاما (DeFiLlama) نشان می‌دهد ارزش کل سرمایه قفل‌شده بون شیباسواپ در چند هفته گذشته نسبتا ثابت مانده است.

قیمت، عرضه درون و خارج صرافی‌ها و جریان خروجی BONE از صرافی‌ها | همتاپی

قیمت، عرضه درون و خارج صرافی‌ها و جریان خروجی BONE از صرافی‌ها، منبع: Santiment

مانند BONE، قیمت سومین توکن اکوسیستم شیبا اینو، یعنی LEASH، هم در هفته گذشته صعود کرده و ۲.۵ درصد رشد را به ثبت رسانده است.

در زمان نگارش این خبر، قیمت توکن دوج کیلر در محدوده ۴۴۳ دلار قرار داشته و  ارزش بازاری آن به ۴۷ میلیون دلار رسیده است.

با وجود افزایش اندک قیمت LEASH، محبوبیت این ارز دیجیتال رشد کرده است. به‌عبارت دقیق‌تر، تعداد کل دارندگان LEASH در هفته گذشته به طور قابل توجهی افزایش یافته است.

علاوه بر این، مانند BONE، عرضه LEASH در خارج از صرافی‌ها هم رشد کرده؛ اما عرضه این ارز دیجیتال در صرافی‌ها کاهش یافته که برای آینده این توکن خوب است.

قیمت، عرضه داخل و خارج صرافی‌ها و تعداد هولدرهای LEASH | همتاپی

قیمت، عرضه داخل و خارج صرافی‌ها و تعداد هولدرهای LEASH، منبع: Santiment

مطالب مرتبط: بررسی آخرین تحولات مربوط به شیبا اینو و شیباریوم

نگاهی دقیق‌تر به وضعیت SHIB

اگرچه دو توکن مذکور طی هفته گذشته رشد کرده‌اند، این موضوع برای SHIB صادق نبوده است. به‌عبارت دقیق‌تر، قیمت این ارز دیجیتال در مدت مذکور بیشتر از ۳ درصد رشد کرده است.

در زمان نگارش این خبر، قیمت این ارز دیجیتال در محدوده ۰.۰۰۰۰۰۷۸ دلار قرار داشته و با ارزش بازاری ۴.۶ میلیارد دلاری خود، در رتبه ۱۸ بازار قرار داشته است.

با این حال، داده‌های وب‌سایت شیب‌برن (Shibburn) نشان می‌دهد که نرخ توکن‌سوزی این میم کوین در ۲۴ ساعت گذشته بیشتر از ۸۴ درصد کاهش یافته است که برای این توکن سیگنال منفی به حساب می‌آید.

داده‌های مربوط به توکن‌سوزی شیبا اینو | همتاپی

داده‌های مربوط به توکن‌سوزی شیبا اینو، منبع: SHIBBURN

اگرچه قیمت و نرخ توکن‌سوزی شیبا اینو دلسرد‌کننده به نظر می‌رسد اما چند شاخص دیگر سیگنال‌های صعودی خوبی صادر کرده‌اند. به عنوان مثال میزان توجه کاربران شبکه‌های اجتماعی به توکن SHIB در ماه گذشته چندین بار افزایش یافت و محبوبیت آن را در فضای ارزهای دیجیتال ثابت کرد.

احساسات وزنی شیبا اینو هم طی چند هفته گذشته بهبود یافته که نشان می‌دهد احساسات اکثر سرمایه‌گذاران این ارز دیجیتال مثبت است.

قیمت، احساسات وزنی و نرخ تسلط شیبا اینو در شبکه‌های اجتماعی | همتاپی

قیمت، احساسات وزنی و نرخ تسلط شیبا اینو در شبکه‌های اجتماعی – منبع: Santiment

سرمایه‌گذاران شیبا اینو باید منتظر بمانند

برخلاف BONE، سرمایه‌گذاران شیبا اینو ممکن است برای کسب سود بیشتر مجبور شوند باز هم منتظر بمانند؛ زیرا بیشتر شاخص‌های این ارز دیجیتال به حمایت از فروشندگان ادامه می‌دهند. به‌عنوان مثال، جریان پول چیکین (CMF) شیبا اینو در زیر محدوده خنثی باقی مانده است.

شاخص قدرت نسبی شیبا اینو (RSI) و شاخص جریان پول (MFI) این ارز دیجیتال هم کمی کاهش یافته‌اند. چنین داده‌هایی احتمال کاهش بیشتر قیمت شیبا اینو را بالا می‌برند.

با این حال، فاصله بین میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (EMA) و میانگین متحرک نمایی ۵۵ روزه شیبا اینو کاهش یافته و امید سرمایه‌گذاران برای یک ایجاد یک تقاطع صعودی را افزایش داده است.

آیا علاقه‌ای به خرید توکن‌های معرفی شده دارید؟ نظرتان درباره آینده شیباریوم مثبت است یا منفی؟
منبع: ambcrypto
اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *