ورود بیش از ۵۰ هزار بیت کوین به صرافی‌ های ارز دیجیتال در ۲۴ ساعت اخیر

بیت کوین به صرافی ها سرازیر شد | همتاپی

به گزارش کوین گلس (coinglass)، تنها در 24 ساعت گذشته تعداد 53,183 بیت کوین به دارایی صرافی‌ های ارز دیجیتال افزوده شده است. در حالی که پس از بحران FTX، بازار رمزارزها همچنان در تلاش برای یافتن ثبات مجدد است، این خبر می‌تواند باعث تغییر روند بازار شود.

قیمت بیتکوین در هفته‌ای که گذشت، روزهای جالبی را با 2 درصد افزایش پشت سر گذاشت. در طی این مدت، اگر چه موجودی بیت کوین در کیف پول نهنگ‌ها کاهش یافت، اما تعداد سرمایه‌گذاران خرد با افزایش همراه بود. با این حال، افزایش ورود بیتکوین به صرافی‌ها در 24 ساعت گذشته می‌تواند نشانه‌ای از یک تغییر کوچک در بازار باشد. این پدیده ممکن است به این معنا باشد که برخی از سرمایه‌گذاران به دنبال فروش و نقدکردن سودهای اخیر خود هستند، که می‌تواند به فشار فروش منجر شود. با این وجود، افزایش تعداد سرمایه‌گذاران خرد نشان‌دهنده یک روند مثبت در جذب مشارکت‌کنندگان جدید به بازار است و ممکن است برای خرید بیت کوین و تقویت موقعیت‌های بلندمدت آنها فرصت‌هایی را ایجاد کند.

ورود 871 میلیون دلار بیتکوین به صرافی‌ها

فروپاشی FTX اتفاقی بی‌سابقه در صنعت رمزارزها بود. سقوط یک شبه یک شرکت بزرگ از عرش به فرش و تداوم سرایت عواقب این شکست، پس از اعلام ورشکستگی آن‌ها در ماه جاری.

این فروپاشی، بی اعتمادی کاربران نسبت به صرافی‌ها و سیستم‌های متمرکز، در دنیایی که بر پایه غیرمتمرکز بودن بنا شده است را به دنبال داشت. با این حال و با توجه به رفتار بیت کوین در 24 ساعت گذشته، به نظر می‌رسد این اعتماد آنطور که انتظار می‌رود، از بین نرفته است.

موجودی بیتکوین در صرافی ها

داده‌های کوین گلس حاکی از ورود بیش از 50 هزار بیت کوین به صرافی‌ها طی 24 ساعت گذشته است. به طور دقیق‌تر، تعداد 53,183 بیتکوین معادل 871 میلیون دلار که به تعداد زیادی از صرافی‌ها واریز شده است.

مقاله پیشنهادی: بیت کوین چیست؟

چشم انداز تعداد بیت کوین‌ها در صرافی‌ها، آمار جالبی را ارائه می‌کند. بیشترین تعداد بیتکوین همچنان در اختیار بایننس است. این صرافی مجموعا 585,447.27 بیتکوین در اختیار دارد. در 24 ساعت گذشته شاهد تغییرات عمده‌ای در موجودی Okex و Houbi بوده‌ایم. تعداد بیتکوین ورودی این دو صرافی در 24 ساعت گذشته، به ترتیب 36,474.46 و 28,023.10 بیتکوین بوده است.

فهرست بیت کوین های موجود در صرافی ها

با احتساب تغییرات روز گذشته، مجموع موجودی بیتکوین این دو صرافی به ترتیب به 98,161.30 و 45,882.85 بیت کوین رسیده است.  لازم به ذکر است که این تعداد بیتکوین در هر دو صرافی تنها مربوط به 24 ساعت گذشته است و در یک هفته گذشته دارایی آن‌ها به این اندازه نبوده است.

لیست دوم دارایی‌های صرافی ارز دیجتیال برای بیتکوین | همتاپی

افزایش تعداد بیت کوین در صرافی‌ها نشانگر افزایش اعتماد سرمایه گذاران به برخی از صرافی‌ها است. گرچه بدون شک اوضاع بازار هنوز هم تحت تأثیر ورشکستگی FTX قرار دارد. بنابراین باید گفت حفظ اعتماد کاربران نسبت به پلتفرم‌های متمرکز، به هیچ وجه کار آسانی نیست.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم فروش و خرید ترون  صرافی ارز دیجیتال همتاپی

منبع: watcher.guru
اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. آینده بیت کوین رو با توجه به افزایش بیت کوین چطور پیش بینی میکنید ؟

  2. منکه دیگه به بابای خودم نمیتونم اعتماد کنم چه برسه ارز بیت کوینمو تو صرافی خارجی نگه داری کنم .