مایکرو استراتژی در پی خرید ۷۵۰ میلیون دلار بیت کوین دیگر!

مایکرو استراتژی در حال خرید بیت کوین | همتاپی

شرکت مایکرو استراتژی (Microstrategy) افشا کرد که در حال حاضر تعداد ۱۵۲،۸۰۰ بیت کوین را به ارزش ۴،۵۳ میلیارد دلار در اختیار دارد. از این تعداد بیت کوین، ۱۲،۸۰۰ عدد از آن در سه‌ماهه دوم امسال خریداری شده است. این شرکت افشا کرد که قصد دارد با درآمد حاصل از فروش سهام خود به ارزش ۷۵۰ میلیون دلار، خرید بیت کوین بیشتری در برنامه داشته باشد.

برای خرید و فروش بیت کوین در خواست خود را ثبت کنید.

می خواهم بیت کوین بخرم

افزایش تعداد بیت کوین‌های مایکرو استراتژی به ۱۵۲.۸۰۰ عدد

روز سه‌شنبه شرکت مایکرو استراتژی با نام مستعار MSTR در بورس نزدک، گزارش مالی سه‌ماهه دوم خود را منتشر کرد. این شرکت از خرید ۱۲،۸۰۰ بیت کوین در سه‌ماهه دوم امسال پرده برداشت.

میانگین قیمت خرید هر کدام از این بیت کوین‌ها ۲۸،۲۳۳ دلار و مجموع آن‌ها ۳۶۱،۴ میلیون دلار بود. تعداد بیت کوین‌های مایکرو استراتژی تا تاریخ ۳۱ جولای (۱۰ تیر) به ۱۵۲،۸۰۰ عدد می‌رسد که میانگین قیمت خرید هر کدام از آن‌ها ۲۹،۶۷۲ دلار و ارزش کل آن‌ها ۴،۵۳ میلیارد دلار است.

مایکل سیلور (Michael Saylor)، بنیان‌گذار و مدیر اجرایی مایکرو استراتژی، روز سه‌شنبه در توییتی اعلام کرد:

مایکرو استراتژی در ماه جولای، ۴۶۷ بیت کوین دیگر به ارزش ۱۴،۴ میلیون دلار خریداری کرد و در حال حاضر ۱۵۲،۸۰۰ بیت کوین را در اختیار دارد.

مطالب مرتبط: سناریوی صعودی بیت کوین در ۳۰۰۰۰ دلار؛ سیگنال واقعی یا تله صعودی؟

مایکرو استراتژی قبل از خرید این ۴۶۷ بیت کوین، از تاریخ ۲۹ آوریل تا ۲۷ ژوئن (۹ اردیبهشت تا ۶ تیر) تعداد ۱۲،۳۳۳ بیت کوین را خریداری کرده بود.

علاوه بر این مایکرو استراتژی در حال پیاده‌سازی طرحی به‌نام لایتنینگ ریواردز (Lightning Rewards) است. این طرح در واقع یک پلتفرم سازمانی است که کارکنان و مشتریان را به انجام کارهای مشخصی تشویق می‌کند و در ازای آن، ساتوشی پاداش می‌دهد. این شرکت قصد دارد طرح لایتنینگ ریواردز را در سه‌ماهه سوم امسال در دسترس همگان قرار دهد.

 

مقاله پیشنهادی: بیت کوین چیست؟

ماجرای قرارداد ۷۵۰ میلیون دلاری و برنامه‌ریزی برای خرید بیت کوین بیشتر

مایکرو استراتژی برنامه دارد که بیت کوین بیشتری خریداری کند. این شرکت در درخواست خود به کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) عنوان کرد که برای فروش ۷۵۰ میلیون دلار از سهام عادی کلاس A خود با سه شرکت توافق کرده است.

در این درخواست مایکرو استراتژی در مورد نحوه استفاده از درآمد حاصل از فروش سهام نیز چنین گفته است:

ما قصد داریم درآمد خالص حاصل از فروش سهام را به اهداف عمومی شرکت شامل خرید بیت کوین بیشتر، افزایش سرمایه در گردش و همچنین بازخرید یا بازپرداخت بدهی‌ها (بسته به شرایط بازار) اختصاص دهیم.

بیت کوین در زمان نگارش این مطلب با قیمت ۲۹.۴۳۵ دلار معامله می‌شود و از اول سال تاکنون بیش از ۷۷ درصد رشد کرده است.

وضعیت بیت کوین در روزهای آینده را چطور ارزیابی می‌کنید؟ بازار صعودی خواهد بود یا نزولی؟ در بخش کامنت‌‌ها برای ما بنویسید

 

منبع: bitcoin.com
اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *