لیست شدن شیبا اینو در صرافی بیت مکس

لیست شدن شیبا در بیت مکس

صرافی بیت مکس(BitMex) که یکی از معروف‌ترین صرافی‌های ارز دیجیتال در دنیاست، اعلام کرد که به زودی شش رمزارز دیگر از جمله توکن شیبااینو را در پلتفرم خود لیست می‌کند.

بیت مکس یکی از معدود صرافی‌های بزرگ رمزارزی بود که هنوز شیبا را لیست نکرده بود و اکنون با لیست شدن شیبااینو، کاربران می‌توانند در حساب صرافی خود عملیات تبدیل و واریز و برداشت این توکن را انجام دهند. 

مقاله پیشنهادی: شیبا چیست

صرافی بیت مکس بخاطر مدیریت سابق خود، یعنی سلبریتی این روزهای دنیای رمزارزها آرتور هیز(Arthur Hayes) – که به دلیل عدم موفقیت در انجام اقدامات ضد پولشویی محکوم شد- از شهرت خوبی برخوردار نیست. از اتفاقات اخیر در دوران فعالیت این صرافی می‌توان به راه‌اندازی اوراق مشتقه در بازار ارز و تعدیل 75 نفر از پرسنل خود در ماه ژوئیه اشاره کرد.

توییت | صرافی همتاپی

درباره دو پروژه شیبا اینو: Shiba Eternity و Shibarium Insights

از تحولات اخیر پیرامون  پروژه شیبا اینو، می‌توان به  پروژه Shiba Eternity -و جزئیاتی که سازنده شیبا ریوم در باره آن بیان کرده- اشاره کرد.

همانطور که شیتوشی کوساما(Shytoshi Kusama) در پلتفرم دیسکورد و در پاسخ به سوالات متعددی که در مورد زمان عرضه راه‌کار لایه 2 -که مدت‌هاست جامعه شیبا چشم به راهش است- بیان کرد؛ این بازی را باید آزمایشی مخصوص Shibarium دانست. به گفته شیتوشی، اقدام منطقی در این زمینه آزمایش Shibarium به عنوان یک بلاکچین از طریق بازی Shiba Eternity است. 

مطالب بیشتر: چرخه احساسات در بازارهای مالی

خود بازی، علاوه بر شروعی عالی، در آمریکا، هند، ترکیه و ایران نیز توانسته با سرعتی مثال زدنی کاربران را به خود جذب کند.

در لحظه نگارش این مقاله قیمت شیبا با 5 درصد ریزش نسبت به روز قبل در حوالی 0.000010 دلار معامله م‌شود، علاقه مندان برای دنبال کردن اخبار و بروزرسانی های مرتبط با این این ارز، می‌توانند صفحه تحلیل و پیش بینی شیبا اینو را دنبال کنند.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش شیبا صرافی ارز دیجیتال همتاپی

منبع: u.today
اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *