توسعه‌دهنده اصلی شیبا اینو از برنامه خود برای پلتفرم شیباریوم پرده برداشت

توسعه‌دهنده اصلی شیبا اینو از برنامه خود برای پلتفرم شیباریوم پرده برداشت | همتاپی

شیتوشی کوزاما (Shytoshi Kusama)، توسعه دهنده اصلی توکن شیبا‌ اینو (SHIB)، برنامه‌های خود را برای پلتفرم غیرمتمرکز جدید این پروژه به نام شیباریوم (Shibarium) فاش کرد.

کوزاما از برنامه‌های خود برای راه‌حل لایه 2 شیبا اینو که تحت عنوان شیباریوم شناخته می‌شود، پرده‌برداری کرد. او درشبکه‌های اجتماعی در مورد حرکت خود به سمت توسعه پلتفرم و چالش‌هایی که در این راه با آن روبرو بوده است صحبت کرد.

مقاله پیشنهادی: شیبا چیست

کوزاما توضیح داد که هدف او برای سال 2022 ایجاد یک پلتفرم متفاوت و قابل اجرا برای رسیدن به یک اکوسیستم واحد بوده است. او همچنین بر اهمیتِ یافتن بهترین تیم ممکن برای این کار تاکید کرد. علیرغم مواجهه با انتقادات و ناملایمات از طرف جامعه شیبا اینو، کوزاما همچنان بر هدف خود متمرکز بود و به طور خستگی ناپذیر برای به ثمر رساندن پروژه شیباریوم تلاش می‌کند. 

مطالب مرتبط: شیباریوم چیست؟ نقد و بررسی کامل شبکه شیباریوم

با این حال او اذعان کرد که تاثیرات منفی این پروژه بر سلامت روان او قابل توجه است.  همین مسئله او را به یک سفر معنوی سوق داد تا خود را برای فاز جدیدی از زندگی آماده سازد.

او بیان کرد از زمانی که به پروژه بازگشته و با تیم شیباریوم برای ایجاد روابط جدید و رسیدن به اهداف خود کار می‌کند وارد بُعد دیگری از زندگیش شده است.

کوزاما تأکید کرد که شیباریوم یک پلتفرم غیرمتمرکز خواهد بود که پذیرای همه‌ی افراد است. در همین حال بر اهمیت سخت کوشی و دستاوردهای جامعه شیبا اینو تأکید کرد. وی همچنین از اعضای جامعه که بی‌وقفه برای موفقیت این پروژه تلاش کرده‌اند قدردانی کرد. علاوه بر آن، او در مورد پروژه متاورس شیبا اینو (Shiba Inu)، همکاری وِلی (Welly) و همچنین مشارکت‌های این پروژه در دنیای فشن و مد صحبت کرد.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش شیبا اینو صرافی ارز دیجیتال همتا پی

منبع: u.today
اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *