آیا بوترین قصد فروش اتریوم دارد؟

آیا ویتالیک بوترین قصد فروش اتریوم دارد؟ | همتاپی

اتریوم (ETH) در ۲۴ ساعت گذشته  5.28 درصد افزایش یافته و به محدوده ۱,۶8۰ دلار رسیده است. شایان ذکر است که اتریوم و کل بازار ارزهای دیجیتال منتظر اعلام نرخ CPI ایالات متحده هستند که وضعیت صعودی یا نزولی بودن خود را معلوم کنند.

اتریوم در زیر مقاومت 1,700 دلار در حال نوسان است و این در حالی است که با توجه به وخامت وضعیت صنعت بانکداری ایالات متحده، باز پس گیری این مقاومت مشکل به نظر می‌رسد.

مقاله پیشنهادی: اتریوم چیست

اما در این بین داده‌های وب‌سایت پک‌شیلد‌الرت (PeckShieldAlert) نشان می‌دهد که ویتالیک بوترین (Vitalik Buterin)، خالق اتریوم، اخیراً ۲۰۰ اتر را به صرافی کراکن منتقل کرده است.

سرمایه‌‌گذاران معمولاً زمانی که می‌خواهند توکن‌های خود را بفروشند، آن‌ها را به یک صرافی منتقل می‌کنند. این تراکنش‌ها مقداری هم کارمزد دارند که ممکن است نشان‌دهنده هدف معامله‌گران آن‌ها باشند.

پک‌شیلد‌الرت در توییتر خود نوشته است:

ویتالیک بوترین ۲۰۰ اتریوم را به کراکن منتقل کرده است.

تحلیلگران باور دارند که توسعه‌دهنده اتریوم احتمالاً برای هدف خاصی به سرمایه نیاز دارد. برای مثال او ممکن است پروژه جدیدی را راه‌اندازی کرده باشد یا بخواهد هزینه‌های خود را پرداخت کند. در هر حال، دلیل اصلی این کار او هنوز به‌طور دقیق مشخص نیست.

داده‌های پک‌شیلد‌الرت نشان می‌دهد که کیف پول رفلکسر (Reflexer) در ابتدای هفته جاری ۵۰۰ اتر از آدرس مربوط به ویتالیک بوترین دریافت کرده است.  او سپس ۱۵۰,۰۰۰ توکن رای رفلکس ایندکس (RAI) ضرب کرد. 

آدرس مذکور در ادامه ۱۷,۵۰۰ توکن RAI را با ۵۰,۰۰۰ توکن دای و سپس ۱۳۲,۵۰۰ توکن RAI را با ۳۷۸,۵۰۰ توکن یواس‌دی کوین مبادله کرد.

در هفته گذشته، بوترین بخشی از آلت کوین‌های خود را هم فروخت و اعلام کرد که نگهداری آن‌ها «ارزش فرهنگی و اخلاقی» نداشت.

به‌عبارت دقیق‌تر، او ۹.۹ میلیارد توکن کالت دائو (CultDAO’s) را فروخته و ۵۸ اتریوم خریداری کرده است. علاوه بر این، بوترین ارزهای دیجیتال بایت توکن (BITE) و موپس (MOPS) خود را هم به فروش رسانده و در مجمع ۲۲۰ اتر خریداری کرده است.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش اتریوم صرافی ارز دیجیتال همتا پی 

منبع: u.today
اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *