افزایش ۷ درصدی قیمت لایت کوین بعد از ادغام با شبکه لایتنینگ

افزایش ۷ درصدی قیمت لایت کوین بعد از ادغام با لایتنینگ | همتاپی

بازار ارزهای دیجیتال در روز گذشته با روند بسیار خوبی مواجه شده است. بیت کوین و اکثر آلت‌کوین‌ها در این مدت رشد کرده‌اند. لایت کوین هم یکی از آلت کوین‌هایی است که امروز به‌طور قابل‌توجهی افزایش یافته و با یک رشد ۷ درصدی توانسته است زیان هفته گذشته خود را جبران کند. 

در هفته گذشته، قیمت لایت کوین ۶.۵۴ درصد افزایش یافته و به ۸۷.۱۱ دلار رسیده است. عوامل زیادی باعث شده که این ارز دیجیتال به چنین رشد خیره‌کننده‌ای برسد و یکی از آن‌ها ادغام لایت کوین با شبکه لایتنینگ است.

مقاله پیشنهادی: لایت کوین چیست

اگر با ویژگی‌ها و امکانات شبکه لایتینیگ آشنا نیستید توصیه می‌کنیم مقاله لایتینیگ چیست؟ را مطالعه کنید.

طبق گفته‌های پروتکل لایت کوین، این ادغام باعث می‌شود که مقیاس‌پذیری آن ۱۰ برابر شود. گفتنی است که اولین تراکنش شبکه لایتنینگ روی بلاک‌چین این ارز دیجیتال هم انجام شده است.

شبکه لایتنینگ یک پروتکل لایه دوم است که در اصل روی بلاک چین بیت کوین ساخته شده تا تراکنش‌های آن را سریع‌ و ارزان‌تر کند.  

از زمان راه‌اندازی لایتنینگ، این شبکه به‌طور مؤثری عمل کرده و بعد از ادغام با شبکه لایتکوین، تطبیق‌پذیری مناسب خود را در اختیار کاربران آن قرار داده است.

عوامل کلیدی مؤثر بر رشد قیمت لایت کوین

علاوه بر ادغام با شبکه لایتنینگ، به نظر می‌رسد هاوینگ شبکه لایتکوین روی افزایش قیمت آن تأثیر می‌گذارد. هاوینگ این ارز دیجیتال که در ماه‌های آینده رخ می‌دهد، با کاهش نرخ تولید توکن‌های جدید می تواند به‌عنوان یک محرک مهم برای رشد قیمت آن عمل کند.

علاوه بر این، افزایش محبوبیت توکن‌های LTC-20 کاربرد جدیدی را به پروتکل لایت‌ کوین آورده و آن را به بلاک چین متنوع‌تری در مقایسه با رقبای خود تبدیل کرده است.

گفتنی است که لایت کوین همیشه یک توکن پرکاربرد و کارا بوده و فواید مختلفی را برای سرمایه‌گذاران صنعت ارزهای دیجیتال فراهم کرده است. برای مثال، این توکن هم ابزار مناسبی برای انجام پرداخت‌های مختلف است و هم گزینه خوبی برای سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود.

یکی از عوامل تاثیرگذار در آینده قیمت لایت کوین رویداد هاوینگ این ارز است که کمتر از 80 روز دیگر اتفاق می افتد. اگر می‌خواهید در این زمینه اطلاعات بیشتری داشته باشید حتما صفحه اخبار هالوینگ لایت کوین را دنبال کنید.

منبع: u.today
اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *