نهنگ‌های اتریوم، ۲.۵ تریلیون شیبا اینو خریده‌اند

نهنگ‌های اتریوم، 2.5 تریلیون شیبا اینو خریده‌اند | همتاپی

براساس داده‌های وبسایت رهگیری وال استیت (WhaleStats)، بزرگترین نهنگ‌های بلاکچین اتریوم طی روزهای گذشته، اقدام به خرید شیبا اینو در حجم بسیار بالا کرده‌اند. این میم کوین بازار ارزهای دیجیتال همواره بین نهنگ‌‌ها محبوب بوده و باید دید این بار خرید این حجم شیبااینو چه تأثیری روی شیبا اینو (SHIB) خواهد داشت.

 نهنگ‌ها، 31 میلیون دلار شیبااینو خریده‌اند

 براساس وبسایت وال استیت (WhaleStats)، ارزش بازار دومین میم کوین بازار ارزهای دیجیتال طی 24 ساعت گذشته از 578,489,756 دلار به 624,917,962 دلار رشد کرده است.

مقاله پیشنهادی: شیبا چیست

این یعنی اندوخته جمعی نهنگ‌های اتریوم به 2,534,750,613,246 شیبا افزایش یافته است. بنابراین، این رمزارز توانسته جایگاه سوم خودش را در میان برترین دارایی‌های نهنگ‌ها، بعد از اتریوم و تتر (USDT) حفظ کند.

موجودی شیبا اینو در کیف پول نهنگ‌های اتریوم | همتاپی

موجودی شیبا اینو در کیف پول نهنگ‌های اتریوم 

 شیباریوم روز ولنتاین عرضه خواهد شد

شیتوشی کوزاما (Shytoshi Kusama)، توسعه‌دهنده ارشد پروژه شیبااینو، با افزودن متنی به بایوی اکانت توئیتر خود به‌طور غیرمستقیم اظهار داشته که مراحل نهایی برای عرضه نسخه بتای شیباریوم (Shibarium) در حال اجراست.

در این متن، یک جعبه شبیه به قلب را گذاشته که شیباریوم در آن به جامعه کریپتو عرضه خواهد شد. بسیاری از اکانت‌‌های معروف طرفدار شیبا، این را اشاره مبهمی به روز عرضه شیباریوم می‌دانند: 14 فوریه یا روز ولنتاین.

 نسخه بتای شیباریوم روز ولنتاین، 14 فوریه عرضه می‌شود. 

با انتشار این خیر، قیمت شیبا اینو و توکن بون (BONE) افزایش یافت. قیمت شیبا طی 24 ساعت گذشته نزدیک به 6 درصد رشد کرده و اکنون با نرخ 0.00001211 دلار خرید و فروش می‌شود.

بون نام توکنی است که تراکنش‌ها در شیباریوم با آن انجام خواهد شد. قیمت توکن بون نیز تا سقف 1.5 دلار رشد کرد و با جذب کاربران جدید، مجموع کاربرانش به عدد 28,000 رسیده است.

ترجمه: تیم خرید و فروش شیبا اینو صرافی ارز دیجیتال همتاپی

منبع: u.today
اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *