قراردادهای باز اختیار معامله اتریوم (ETH) سقف‌های جدیدی ثبت می‌کند

قراردادهای باز اختیار معامله اتریوم (ETH) سقف‌های جدیدی ثبت می‌کند | همتاپی

بر اساس داده‌های ارائه شده توسط کوین‌گلس (Coinglass)، قراردادهای باز اختیار معامله اتریوم (ETH) اخیراً از مرز ۸ میلیارد دلار فراتر رفته است. در مقایسه، قراردادهای باز اختیار معامله بیت کوین (BTC) در حال حاضر 5.3 میلیارد دلار است.

این معیار تکنیکال (قراردادهای باز اختیار معامله) که به طور گسترده استفاده می‌شود، به تعداد قراردادهای فعالی اشاره دارد که هنوز معوق هستند (به تاریخ تحویل نرسیده‌اند). به محض اینکه معامله گران پوزیشن‌های خود را ببندند، قراردادِ باز کاهش می‌یابد. این معیارِ تکنیکال اغلب توسط معامله گران به منظور تعیین جهت بازار استفاده می‌شود.

در اوایل ماه اوت، اتریو‌م برای اولین بار در بازار آپشن‌ از بیت کوین پیشی گرفت.

خرید و فروش بیت کوین

برای خرید و فروش بیت کوین همین حالا اقدام کنید.

می خواهم بیت کوین بخرم

دریبیت (Deribit)، به عنوان بزرگترین پلتفرم معاملاتی اختیار معامله رمزارز، اخیراً در یک توییت به این «تغییر» توجه کرده است. این شرکت نوشت:  ما ادغام (The Merge) اتریوم را دوست داریم!.

قراردادهای باز اتریوم (ETH) در تاریخ 15 اوت 2022 | صرافی ارز دیجیتال همتاپی

قراردادهای باز اتر (ETH) در تاریخ 15 اوت 2022. منبع: صرافی دریبیت 

مقاله پیشنهادی: اتریوم چیست

انتقال اتریوم به الگوریتم اجماع اثبات سهام (proof-of-stake consensus algorithm) که قرار است در آینده نزدیک اتفاق بیفتد، به عنوان کاتالیزور صعودی برای این ارز دیجیتال و همچنین بازار ارزهای دیجیتال تبلیغ شده است. بازار معاملات اسپات (نقدی) اتریوم در هفته‌های اخیر شاهد افزایش فعالیت‌ بود و قیمت اتر (به عنوان رقیب بیت‌کوین) به بالای سطح 1,900 دلار نیز رسید.

با توجه به اینکه اتر بار دیگر در کانون توجه قرار گرفته، طبیعی است که معامله گران اختیار معامله (آپشن) بخواهند فعالیت کنند و سود به دست آورند.

مطالب مرتبط: انتقال ۱۴۵۰۰۰ اتریوم توسط یک نهنگ قدیمی از زمان عرضه اولیه اتر

انتظار می‌رود که «ادغام» (The Merge) اتریوم که احتمالاً مهم‌ترین رویداد مربوط به ارزهای دیجیتال در سال 2022 است، در 15 سپتامبر (25 شهریور) رخ دهد. به دلیل مشکلات فنی احتمالی که ممکن است در طول آزمایش نهایی ایجاد شود، شاید به‌روزرسانی به تعویق بیفتد.

در لحظه انتشار این خبر، قیمت اتر به دلار در حوالی 1,876 در نوسان است، این ارز دیجیتال هفت روز گذشته خود را با 0.70 درصد کاهش قیمت را پشت سر گذاشته است.

برای اطلاع از اخرین اخبار اتریوم، به مقاله تحلیل قیمت اتریوم مراجعه نمایید. 

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش اتریوم صرافی ارز دیجیتال همتا پی 

منبع: u.today
اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *