ایلان ماسک در اصل حامی دوج کوین است

حمایت تمام قد ایلان از دوج کوین | صرافی همتاپی

ایلان ماسک یک بار دیگر نیز خود را طرفدار دوج کوین (DOGE) اعلام کرد.

مدیر شرکت تسلا، ایلان ماسک، طی حضور خود در پادکست «Full Send»، مجدداً بر حمایت خود از دوج کوین (dogecoin) تأکید کرد. زمانی که از وی در مورد رمزارزها سؤال شد این مولتی میلیاردر پاسخ داد: رک و پوست‌کنده بگویم در اصل از دوج‌ کوین حمایت می‌کنم.

ایلان که ثروتمندترین فرد جهان است با در اختیار داشتن این میم کوین، مجدداً بر حمایت خود از دوج‌کوین صحه گذاشت؛ به گفته ایلان ماسک، اگرچه دوج‌ کوین به عنوان یک «شوخی مضحک» بوجود آمد، اما واقعاً کاربردی است. همچنین وی خاطرنشان کرد، ظرفیت انجام تراکنش‌های دوج کوین از بیت کوین بیشتر است.

خرید و فروش بیت کوین

برای خرید و فروش بیت کوین همین حالا اقدام کنید.

می خواهم بیت کوین بخرم

خاصیت تورمی دوج کوین می‌تواند بسیار خوب باشد، چرا که این میم کوین می‌تواند یک ارز مبادلاتی بادوام  شود. کاربران  به جای اینکه توکن‌های خود را ذخیره کنند و به این امید باشند که در آینده افزایش قیمت داشته باشد، می‌توانند آنها را خرج کنند.

شرکت تسلا که برترین تولیدکننده خودروهای الکترونیکی می‌باشد، در ماه ژانویه پذیرش دوج‌ کوین را در ازای محصولات این شرکت آغاز کرد. شرکت اسپیس ایکس (SpaceX) نیز که در زمینه ساخت فضاپیما فعالیت می‌کند و متعلق به ایلان ماسک می‌باشد، اقدامی مشابه را در ماه مه انجام داد.

شرکت دیگر این مولتی میلیاردر با نام کمپانی بورینگ (The Boring Company)، ماه گذشته دوج‌ کوین را به لیست روش‌های پرداخت خود نیز اضافه کرد.

علیرغم اینکه دوج کوین بیش از 90 درصد نسبت به بالاترین رکورد قیمت خود کاهش داشته است، باز هم نسبت به دیگر رمزارزهای بزرگ عملکرد بهتری از خود تشان داده و ایلان ماسک نیز کماکان به دوج کوین روی خوش نشان می‌دهد.

وی در توییتی در ماه ژوئن اعلام کرد، مدت کوتاهی پس از طرح دعوی قضایی به دلیل تبلیغ این توکن به عنوان یک طرح کلاهبرداری هرمی، دوج کوین بیشتری خریده است.

در همان زمان، تسلا نسبت به بیت کوین موضع سختی گرفت و پس از اینکه در اوایل سال 2021 با خرید 1.5 میلیارد دلاری بیت کوین، به شدت گرفتن رالی بزرگ قیمتی دامن زد، در اواخر ماه اوت بیشتر دارایی‌های بیت کوین خود را به فروش رساند.

لازم به ذکر است، از آن پس بیت کوین چندان تحت تأثیر اخبار ایلان ماسک قرار نگرفت و حتی برخی از طرفداران رمزارزها از کاهش تأثیر ایلان ماسک بر بازار خوشحال می‌باشند.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش دوج کوین صرافی ارز دیجیتال همتاپی

منبع: u.today
اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *