خریداران به دنبال قیمت ۸.۵۰ دلاری چین لینک در کانال صعودی هستند

تحلیل چین لینک در 8.5 دلار | صرافی همتاپی

آخرین اخبار تحلیل قیمت چین لینک نشان می‌‎دهد امروز بازار در دست خریداران یا به اصطلاح گاوها است. قیمت به آرامی در حال حرکت به محدوده صعودی است و جفت ارز  لینک به دلار (LINK/USD) برای رسیدن به سطح قیمت 7.90 دلار تلاش می‌کند. این روند صعودی به دنبال یک دوره تثبیت در محدوده‌ی حمایت ایجاد شد. در حال حاضر، بازار به دنبال تثبیت در محدوده بالاتر است و این می‌تواند اساس شکل‌گیری افزایش دوباره قیمت چین‌لینک باشد.

در ساعات اخیر تحلیل چین لینک نشان می‌دهد قیمت از اوج امروز (7.90) دلار عقب‌نشینی کرده است. طبق پیش بینی تحلیل‌گران، روند صعودی قیمت ارز دیجیتال لینک حفظ می‌شود چون در دو روز اخیر، خرید چین لینک توسط خریداران در حفظ سطح 7.05 دلاری در چارت روزانه موفق عمل کرده‌اند. از این رو، قیمت چین‌ لینک در روز جمعه برای سومین روز متوالی مثبت بود.

خریداران موفق شدند قیمت را در سطح بالاتر از میانگین‌های متحرک ۲۰ روزه و ۵۰ روزه حفظ کنند. قیمت پایانی روزانه بالای 7.90 دلار می‌تواند رشد بیشتر قیمت چین لینک را به دنبال داشته باشد.

در زمان انتشار این تحلیل، خرید و فروش چین لینک (جفت ارز لینک به دلار (LINK/USD)) با نرخ 7.75 دلار انجام می‌شود که بیش از 5.53 درصد رشد روزانه داشته است. براساس داده‌های پایگاه کوین مارکت کپ (CoinMarketCap)، حجم معاملات ۲۴ ساعت گذشته چین‌لینک با بیش از 15٪ افزایش و به 410,356,792 دلار رسیده است.

تحلیل قیمت چین لینک تداوم روند صعودی را نشان می‌دهد

تحلیل چین لینک در تایم فریم روزانه | صرافی همتاپی

در چارت روزانه، قیمت چین لینک به‌طور واضحی بالای تقاطع یا کراس میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه و ۵۰ روزه قرار دارد. این یک نشانه صعودی محسوب می‌شود. تریدرهای چین‌لینک نیز برای استفاده از این آرایش صعودی، پیشنهادات جدیدی را در بازار ثبت می‌کنند.

جفت ارز لینک به دلار با نوسانات کم و به آرامی حرکت صعودی را ادامه می‌دهد. پیش بینی قیمت چین لینک نشان می‌دهد بعد از شکل‌گیری اوج و سقف بالاتر در سیزدهم ژوئیه (۲۲ تیر)، بازار در اختیار خریداران است.

 اندیکاتور شاخص قدرت نسبی (14) RSI، در چند جلسه اخیر عملکرد خوبی داشته و بعد از تثبیت قیمت چین‌لینک، سطح میانگین را شکسته است. اسیلاتور مومنتوم نیز نشان از تداوم بازیابی قیمت چین‌ لینک تا جایی دارد که اوج آن به محدوده خرید بیش از حد برسد.

با تداوم روند صعودی، خریداران ارز دیجیتال چین لینک (LINK) خط روند بالایی کانال صعودی 8.50 دلار را آزمایش خواهند کرد که ممکن است سطح قیمت روانی 9.0 دلار را به دنبال داشته باشد.

مقاله پیشنهادی: چین لینک چیست

از طرف دیگر، تحلیل قیمت چین‌لینک نشان می‌دهد تغییر در احساسات نزولی بازار می‌تواند کاهش قیمت را به همراه داشته باشد. سقوط قیمت چین‌لینک به زیر قیمت کف کندل می‌تواند این جفت ارز معاملاتی را به سطح 7.05 دلار برساند.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش چین لینک صرافی ارز دیجیتال همتاپی

منبع: coingape.com
اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *