آیا میم کوین په په می‎‌تواند جایگاه شیبا اینو را تصاحب کند؟

آیا میم کوین په په می‎‌تواند جایگاه شیبا اینو را تصاحب کند؟ | همتاپی

به نظر می‌رسد که رینگوشی تویتسو (Ringoshi Toitsu)، اپراتور و اعتبارسنج برجسته شبکه یونیفیکیشن (Unification)، ارز دیجیتال په‌په (Pepe) را تأکید کرده است. این ارز دیجیتال میم کوینی است که قصد دارد با ارز دیجیتال شیبا اینو رقابت کند.

گفتنی است که یونیفیکیشن یک شرکت توسعه بلاک چین و توسعه‌دهنده اصلی شیباریوم (Shibarium)، راهکار لایه دوم شیبا اینو، است. حال، برخی از فعالان بازار ارزهای دیجیتال دوست دارند بدانند که آیا یونیفیکیشن در آینده با ارز دیجیتال په‌په هم ادغام می‌شود یا نه.

مقاله پیشنهادی: شیبا چیست

په‌په در ابتدای سال ۲۰۲۳ راه‌اندازی شده و از آن زمان تاکنون، نه‌تنها توجه معامله‌گران زیادی را به خود جلب کرده؛ بلکه میزان سلطه دوج کوین و شیبا اینو بر بازار میم کوین‌ها را هم به چالش کشیده است.

تویتسو نیز در توییتر درباره نقش میم کوین‌ها در دنیای ارزهای دیجیتال صحبت کرده و په‌په را در کنار میم کوین‌هایی مثل شیبا اینو و دوج قرار داده است. طبق گفته‌های او، میم کوین‌ها دروازه‌هایی هستند که کاربران جدیدی را به دنیای ارزهای دیجیتال می‌کشانند. تویتسو تأکید کرده است که رویکرد سرگرم‌کننده و ساده این میم کوین‌ها کاربران جدید را جذب می‌کند و بعد از درک ارزهای دیجیتال آن‌ها را به سمت گزینه‌های دیگر برای کسب سود و رشد سوق می‌دهد.

این صحبت‌ها از سمت یکی از چهره‌های مهم اکوسیستم شیبا اینو هیجان‌ زیادی را در میان جامعه میم کوین‌ها ایجاد کرده است. هنوز مشخص نیست که توییت تویتسو صرفاً درباره مشاهدات او بوده یا تأیید مستقیم؛ اما در هر صورت نشان می‌دهد که دیگر نمی‌توان نقش په‌په به‌عنوان یکی از بازیگران تأثیرگذار صنعت ارزهای دیجیتال را نادیده گرفت.

داده‌های وب‌سایت کوین‌گکو (CoinGecko) هم نشان می‌دهد که حجم معاملات په‌په اخیراً دو برابرِ شیبا اینو شده و به ۳۸۰ میلیون دلار رسیده است. 

البته بسیاری از فعالان بازار ارزهای دیجیتال نگران په‌په هستند و برخی ادعا کرده‌اند که این ارز دیجیتال نوعی کلاهبرداری است. با این حال، نقشه راه این ارز دیجیتال و آرزوی جاه‌طلبانه آن برای کنار زدن میم کوین‌های دیگر همچنان توجه معامله‌گران زیادی را به خود جذب کرده است.

منبع: u.today
اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *