آیا توکن بون، می‌تواند خود را در فهرست ۱۰۰ ارز دیجیتال برتر بازار جای دهد؟

آیا توکن بون، می‌تواند خود را در فهرست ۱۰۰ ارز دیجیتال برتر بازار جای دهد؟ | همتاپی

قیمت توکن بون شیباسواپ (Bone ShibaSwap) با نماد اختصاری «BONE»، به دومین سقف خود در سال گذشته نزدیک شده است. اولین سقف در حدود ۲ دلار است که قیمت بون در سپتامبر ۲۰۲۲ (شهریور ۱۴۰۱) آن را ثبت کرده بود.

با وجود روند نزولی ارزهای دیجیتال، شیبا اینو همچنان صعودی است و اعضای جامعه آن نسبت به پتانسیل بون شیبا سواپ خوش‌بین‌ هستند. در حال حاضر، بسیاری از طرفداران این ارز دیجیتال منتظر راه‌اندازی شیباریوم هستند و میم کوین‌ها رهبریت بازار ارزهای دیجیتال را در دست گرفته‌اند. 

بعد از این که بانک مرکزی آمریکا نرخ بهره این کشور را طبق پیش‌بینی‌های موجود افزایش داد، قیمت بیت کوین توانست خود را به محدوده ۲۴,۰۰۰ دلار برساند. با این حال، روند صعودی آن چندان طول نکشید و اصلاح این ارز دیجیتال هم‌اکنون آغاز شده است.

شیتوشی کوزاما (Shytoshi Kusama)، توسعه‌دهند اصلی شیبا اینو، نیز در صحبت‌های اخیر خود به برنامه زمانی مربوط به راه‌اندازی نسخه دوم شیباریوم اشاره کرده است. طبق اشارات او، اعضای جامعه این ارز دیجیتال امیدوار بودند که شیباریوم در ۱۴ فوریه (۲۵ بهمن) راه‌اندازی شود؛ اما آخرین به‌روزرسانی‌های حساب کاربری کوزاما در توییتر نشان می‌دهد که این تاریخ ممکن است چندان درست نباشد.

ارز دیجیتال بون قرار است نقش توکن بومی بلاکچین لایه دوم شیباریوم را ایفا کند و ابزاری برای پرداخت کارمزدهای این صرافی غیرمتمرکز باشد. همین مسئله باعث شده است تا حواشی زیادی درباره آن ایجاد شود. توسعه‌دهندگان شیبا اینو قصد دارند پس از راه‌اندازی شیباریوم کاربردهای زیادی برای توکن بون ایجاد کنند. اعضای جامعه شیبا اینو نیز شدیداً از این ارز دیجیتال حمایت کرده‌اند و برای لیست شدن آن در صرافی بایننس طوماری را امضا نموده‌اند.

مطالب مرتبط: شیباریوم چیست؟ نقد و بررسی کامل شبکه شیباریوم

ارز دیجیتال بون هم‌اکنون توانسته است خود را به نزدیکی اوج قیمتی سالانه ۲ دلار برساند. طبق داده‌های وب‌سایت کوین‌مارکت‌کپ (CoinMarketCap) این ارز دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته نزدیک به ۲۵ درصد رشد کرده است. اگر بون بتواند خود را به لیست «۱۰۰ ارز دیجیتال برتر بازار از نظر ارزش بازاری» برساند، باید نزدیک به ۳۵ درصد رشد کند و تا محدوده ۲.۴۰ دلار افزایش یابد.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش شیبا اینو صرافی ارز دیجیتال همتاپی

منبع: coingape.com
اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. ۲۵ فوریه شیبا میریزه بعد از اون هم ارز بون و مابقی وابسته ها میریزه