صرافی بایننس۱۰ بهمن موقتاً واریز ترون را متوقف می‌کند

صرافی بایننس۱۰ بهمن موقتاً واریز ترون را متوقف می‌کند | همتاپی

صرافی بایننس (Binance) اعلام کرده است که در روز ۳۰ ژانویه (۱۰ بهمن)، ساعت ۶ صبح (ساعت جهانی)، قصد دارد تعمیرات مربوط به کیف پول شبکه ترون را آغاز کند. انجام این تعمیرات احتمالاً حدود یک ساعت طول می‌کشد. به همین خاطر، واریز (Deposit) ترو‌ن در این صرافی از ساعت ۵ و ۵۵ دقیقه (UTC) موقتاً متوقف می‌شود.

براساس اطلاعیه این صرافی ارز دیجیتال بایننس در ۳۰ ژانویه (۱۰ بهمن)، ساعت ۶ صبح (جهانی)، تعمیرات کیف پول شبکه ترون را اجرا خواهد کرد.

با این حال، برداشت‌ها (Withdrawal) و معامله دارایی‌هایی دیجیتال در شبکه ترو‌ن تغییری نخواهد کرد.

صرافی بایننس گفته است که پس از اتمام تعمیرات مذکور، واریز ترون را از سر می‌گیرد؛ اما ممکن است اطلاعیه جداگانه‌ای برای آن منتشر نکند. این صرافی در هفته‌های اخیر نیز هفدهمین دور ایردراپ «APENFT» را برای هولدرهای ترو‌ن به اتمام رسانده است.

پذیرش ترو‌ن افزایش یافته است

در ۲۴ ساعت گذشته، ترون با رشدی حدوداً ۲ درصدی توانسته است خود را به محدوده 0.062 دلار برساند. کشور سنت مارتن (St. Maarten) در جزایر کارائیب شرقی نیز ممکن است به‌زودی و به طور رسمی پذیرش ترو‌ن را اعلام کند. رونالدو بریسون (Rolando Brison)، رئیس حزب متحد خلق، نایب رئیس دوم پارلمان سنت مارتن و نماینده پارلمان این کشور، در خط مقدم جنبش مذکور قرار دارد.

مقاله پیشنهادی: ترون چیست

طرفداران این طرح در سنت مارتن، پروتکل ترو‌ن را به‌عنوان زیرساخت بلاکچین این کشور و توکن ترو‌ن را به‌عنوان پول رایج قانونی (برای کاربردهای روزانه مردم) آن پیشنهاد داده‌اند.

مطالب مرتبط: پیش بینی قیمت ترون: الگوی مثلث نزولی، آینده ترون را رقم می‌زند

جاستین سان (Justin Sun)، بنیان‌گذار ترون، در این باره گفته است:

  • یک نقطه عطف دیگر برای ترون. سنت مارتن قصد دارد از ترو‌ن به‌عنوان پول رایج خود استفاده کند. این دستاورد بزرگی برای ما است که در تلاشیم پذیرش [فناوری] بلاکچین در سراسر جهان را افزایش دهیم.

در اکتبر ۲۰۲۲ (مهر ۱۴۰۱) نیز کشور دومینیکا در یک اطلاعیه رسمی اعلام کرد که شبکه ترون بلاکچین ملی این کشور و هفت ارز دیجیتال مبتنی بر آن، ارزهای قانونی این کشور هستند.

ترجمه و جمع‌آوری: واحد تیم خرید و فروش ترون  صرافی ارز دیجیتال همتا پی

منبع: u.today
اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *