کریپتوکوانت: معامله‌گران اروپایی مانند آمریکایی‌ها نسبت به تون‌ کوین خوش‌بین نیستند

چکیده مطلب:

تون کوین، توکن اصلی شبکه بلاک‌چین اوپن نتورک (The Open Network) است و همه آن را به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین ارزهای دیجیتال لایه ۱ می‌شناسند. پلتفرم آن‌چین کریپتو کوانت عنوان کرد که معامله‌گران آمریکایی نسبت به تون کوین احساسات صعودی دارند اما نمی‌توان چنین چیزی را برای معامله‌گران اروپایی بیان کرد.

به گزارش کریپتو پوتیتو،  قیمت تون کوین از ابتدای سال ۲۰۲۴ تاکنون افزایش شدید 176درصدی را تجربه کرد است. بااین‌حال، بررسی‌های پلتفرم آن‌چین کریپتوکوانت نشان می‌دهد که معامله‌گران آمریکایی نسبت به این ارز دیجیتال احساسات صعودی دارند، اما نمی‌توان چنین چیزی را برای معامله‌گران اروپایی بیان کرد. در واقع، موضع معامله‌گران آمریکایی و اروپایی نسبت به تون کوین کاملاً در جهت مخالف یکدیگر است.

کریپتو کوانت با بررسی نوسانات قیمت توکن کوین در دوره‌های زمانی معاملاتی مختلف، متوجه شد که برخی از گروه‌های سرمایه‌گذاران نسبت به تون کوین احساسات صعودی دارند و برخی دیگر کاملاً نزولی هستند.

داده‌های جمع‌آوری‌شده توسط این پلتفرم آن‌چین حاکی از آن است که عملکرد قیمت تون کوین در دوره‌های معاملاتی آمریکا کاملاً صعودی بود. در واقع، این دوره‌های معاملاتی آمریکا برای تون کوین تغییرات مثبت قیمت را ثبت کردند.

از سوی دیگر، معامله‌گران اروپایی نزولی‌ترین احساسات را در مورد تون کوین دارند و دوره‌های معاملاتی در اروپا تغییرات منفی قیمت را نشان می‌دهد. در این میان، معامله‌گران سشن معاملاتی آسیا، با عملکرد قیمت‌های گذشته همسو هستند و حرکت‌های صعودی و نزولی را در کنار یکدیگر دارند.

تون کوین به‌دلیل موانع نظارتی کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) شروع امیدوارکننده‌ای نداشت. بااین‌حال، توانست اکوسیستم خود را گسترش دهد و با جذب توسعه‌دهندگان و کاربران جدید، تعامل در شبکه را تا حد زیادی افزایش دهد.

بعد از آن، شبکه بلاک چین تون، میزبان پروژه جدیدی به نام نات کوین (NOT) بود. پروژه نات کوین یک بازی کلیکی برای کاربران وب۳ است و توکن خود را در بلاک چین اوپن نتورک منتشر کرد. این پروژه توانست بیش از ۸۰ میلیارد توکن نات را فقط در این هفته به شرکت‌کنندگان بدهد.

تلگرام گام بزرگی در جهت ادغام فناوری ارزهای دیجیتال و بلاک چین، به‌ویژه بلاک چین تون، در پلتفرم خود برداشت. در ماه آوریل (فروردین)، تلگرام امکان پرداخت با استفاده از تون را برای تبلیغ‌کنندگان فراهم کرد. علاوه بر این، سازندگان محتوا می‌توانند پرداخت‌های رمزارز خود را با استفاده از توکن تون و در بستر تلگرام انجام دهند.

درحال‌حاضر، چنین اقدامی به تبلیغ‌کنندگان و تولیدکنندگان محتوا این فرصت را می‌دهد که واریز و دریافت را از طریق تون کوین و در بستر تلگرام انجام دهند. در یک کلام، این اقدام باعث شد که یک محیط تبلیغاتی جدید در تلگرام ایجاد شود و رمزارزها ین فضای تبلیغاتی را مدیریت می‌کنند.

شبکه تون در اواخر ماه آوریل با هش‌کی گروپ (HashKey Group)، دست همکاری داد. هش‌کی گروپ اولین صرافی رمزنگاری در هنگ‌کنگ است که مجوزهای اصلی را توسط کمیسیون اوراق بهادار آتی این کشور (SFC) دریافت کرد. طبق این همکاری، کاربران آسیا و اقیانوسیه به سرویس کیف پول تلگرام دسترسی آسان‌تری دارند و می‌توانند بین ارزهای دیجیتال و سنتی مبادله کنند.

شرکت تتر، ناشر استیبل‌کوین تتر، به‌تازگی راه‌اندازی توکن‌های USDT و XAUT را در بلاک چین تون اعلام کرد و با این اقدام ۹۰۰ میلیون کاربر تلگرام را هدف قرارداد.

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *