تمایل نهنگ‌های اتریوم به هولد شیبا اینو علیرغم افت ارزش این رمزارز

نهنگ‌های اتریوم در جستجوی شیبا اینو | صرافی همتاپی

بر اساس اطلاعات تازه بدست آمده از وبسایت ویل استتس (WhaleStats) که پورتفو یا سبد دارایی بزرگترین هولدرهای اتریوم را بررسی می‌کند، نشان می‌دهد که کیف پول‌های 1000 نهنگ اول اتر (ETH) در مجموع معادل 133,680,683 هزار دلار توکن شیبا اینو نگهداری می‌کنند.

توکن هایی که 1000 نهنگ اول اتریوم در اختیار دارند:

با وجود حجم بالای پوزیشن‌های این نهنگ‌ها، باید به این نکته توجه نمود که ارزش این دارایی‌ها طی 30 روز گذشته به طرز چشمگیری کاهش یافته است. به عنوان مثال، در تاریخ 25 آگوست (3 شهریور)، ارزش کل توکن‌های شیبا اینو که در اختیار این گروه از سهامداران قرار داشت، 162,207,122 دلار بود.

مقاله پیشنهادی: شیبا چیست

بنابراین میزان کاهش ارزش شیبا اینو در پوزیشن‌های 1000 نهنگ اول بازار در ماه گذشته ، حدود 30 میلیون دلار بوده و اگر میانگین قیمت شیبا اینو در یک ماه گذشته را 0.0000117 دلار در نظر بگیریم، می‌توان گفت تعداد توکن‌های از دست رفته 2.6 تریلیون SHIB بوده است.

همچنین گفتنی است که طی مدت زمان مورد بررسی، قیمت توکن شیبا نیز با افت 20 درصدی مواجه شده است. این میزان در مقایسه با رمزارزهای اصلی بازار مانند بیتکوین و اتریوم و همچنین رقیب اصلی شیبا یعنی دوج کوین، بیشتر بوده و حاکی از این است که شیبا اینو ریزش قیمت شدیدتری را تجربه نموده است.

چشم انداز شیبا اینو (SHIB)

علیرغم همه این موارد، نهنگ‌های اصلی اتریوم همچنان معادل بیش از 130 میلیون دلار شیبا را در کیف پول‌های خود نگهداری می‌کنند که نشانه‌ای مثبت است. افزون بر این، توکن شیبا از لحاظ حجم پوزیشن‌های 100 نهنگ بزرگ بازار، پس از  ETH، stETH و استیبل کوین ها، در رتبه چهارم در میان تمام رمزارزها  قرار دارد.

برای بررسی و آنالیز چشم انداز آینده شیبا و همینطور بدست آوردن یک تحلیل روشن از تاثیرات مربوط به تحولات بنیادین این رمزارز بر روی فعالان بازار، باید رفتار نهنگ‌ها را زیر نظر داشته باشیم. در همین رابطه باید به این موضوع توجه داشته باشیم که از اواخر بهار سال جاری، این گروه از سرمایه گذاران بطور مداوم به اندوخته شیبا اینو خود افزودهاند و در رشد 20 درصدی قیمت در اواسط مرداد نیز تاثیر گذار بوده‌اند.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش اتریوم صرافی ارز دیجیتال همتاپی

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *