۷۲ درصد از هولدرهای یونی سواپ بیش از ۱ سال است که یونی سواپ خریده‌اند

۷۲ درصد از هولدرهای یونی سواپ بیش از ۱ سال است که یونی سواپ خریده‌اند | همتاپی

داده‌های درون‌زنجیره‌ای پلتفرم اینتودبلاک (IntoTheBlock) نشان می‌دهد که صرافی غیرمتمرکز و مبتنی بر اتریومِ یونی‌ سواپ هولدرهای وفادار زیادی دارد. این داده‌ها نشان می‌دهند که ۷۲ درصد از هولدرهای رمزارز UNISWAP بیشتر از یک سال است که توکن‌های خود را هولد کرده‌اند.

طبق داده‌های مذکور، بیشتر از ۲۵۵,۰۰۰ آدرس مختلف، هولدر بلندمدت یونی‌ سواپ هستند. علاوه بر این، ۹۰,۱۹۰ معامله‌گر یا سرمایه‌گذار به مدت ۱ تا ۱۲ ماه ارز دیجیتال یونی سواپ را هولد کرده‌اند. ۷,۱۶۰ هولدر نیز توکن‌های یونی‌ سواپ خود را کم‌تر از ۱ ماه هولد کرده‌اند.

برای خرید و فروش یونی سواپ در خواست خود را ثبت کنید.

می خواهم یونی سواپ بخرم

روند قیمتی یونی سواپ در سال گذشته به‌طور چشمگیری تغییر کرده؛ چرا که زمستان بازار ارزهای دیجیتال باعث سقوط شدید قیمت این ارز دیجیتال شده است.

از زمان آغاز زمستان ارزهای دیجیتال، قیمت یونی سواپ از اوج ۱۲.۴۳ دلار به کف ۳.۳۷ دلار رسیده است. این ارز دیجیتال در حال حاضر در محدوده ۶.۵۲ دلار معامله می‌شود و در یک ماه گذشته ۲۷.۵۸ درصد افزایش یافته است. یکی از دلایلی که نشان می‌دهد چرا قیمت یونی‌ سواپ در سطوح پایین باقی مانده، وضعیت هولدرهای این ارز دیجیتال است. به‌عبارت دقیق‌تر، سرمایه‌گذاران یونی‌ سواپ احتمالاً در قیمت‌های بالاتر روی این ارز دیجیتال سرمایه‌گذاری کردند و حال منتظرند پس از افزایش قابل‌توجه قیمت آن دست به فروش بزنند.

یونی‌ سواپ گسترش می‌یابد

یونی سواپ همواره میراث پیشگام بودن در حوزه سیستم‌های بازارساز خودکار (AMM) در اکوسیستم رمزارزها را حفظ کرده است. این پلتفرم به‌جای این که آرام بگیرد، همیشه در تلاش است اکوسیستم خود را بیش از پیش گسترش دهد.

مقاله پیشنهادی: یونی سواپ چیست؟

در این مورد، برای مثال می‌توان به آغاز همکاری یونی‌ سواپ با بوبا نتورک (Boba Network) و برقراری ارتباط با پالیگان در ابتدای ماه جاری اشاره کرد. با وجود جهانی بودن صرافی یونی‌ سواپ، بسیاری از معامله‌گران نسبت به ماهیت غیرمتمرکز آن تردید دارند؛ چراکه در اختیار داشتن بخش قابل‌توجهی از عرضه کل توکن یونی‌ سواپ توسط شرکت‌های سرمایه‌گذاری مثل اندرسن هورویتز (Andreessen Horowitz) آن‌ها را نگران کرده است.

با این حال، پروتکل یونی‌ سواپ همچنان با توسعه خود دلایل فاندامنتال کافی و مثبتی را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد و سعی می‌کند ترس، عدم اطمینان و شک آن‌ها را از بین ببرد.

برای دریافت آخرین تحلیل‌های یونی سواپ، به صفحه تحلیل یونی سواپ مراجعه کنید.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش یونی سواپ صرافی ارز دیجیتال همتا پی 

منبع: u.today
اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *