ترون ۷۰۰ میلیون دلار برای پشتیبانی از استیبل کوین USDD اختصاص می‌دهد

ترون 700 میلیون دلار برای پشتیبانی از استیبل کوین USDD اختصاص می‌دهد | همتاپی

در 24 ساعت گذشته، ترون (TRX)، با وجود عملکرد بهتر در بحبوحه سقوط اخیر بازار، بیش از 16 درصد کاهش یافته است. جاستین سان (Justin Sun)، بنیان‌گذار ترو‌ن، قرار است به منظور حمایت از این ارز دیجیتال، بیش از 2 میلیارد دلار اختصاص دهد.

با از دست دادن برابری (ثبات) ارزش استیبل کوین USDD در مقابل ارزش دلار، ترون 700 میلیون دلار برای حمایت از USDD و بازخریدها (redemptions) اختصاص داد.

سازمان مستقل غیرمتمرکز ترون مبلغ 700 میلیون USDC دریافت می‌کند

جاستین سان در پستی در توییتر تاکید کرد که فاندینگ ریت (Funding Rate) فروش ترون در بایننس، بزرگ‌ترین پلتفرم معاملات ارزهای دیجیتال جهان، دارای 500% نرخ بهره سالانه (APR) منفی است. مبلغ اعلام شده، در مبارزه‌ی با این شرایط کمک‌کننده خواهد بود. وی افزود: این وضعیت حتی 24 ساعت هم ادامه نخواهد داشت.

سازمان مستقل غیرمتمرکز ترو‌ن (TRON DAO) اعلام کرد که برای مقابله با وضعیت فعلی، 700 میلیون USDC دریافت کرده است. این مبلغ برای حفظ برابری (ثبات) ارزش USDD در مقابل ارزش دلار استفاده خواهد شد. وی افزود که نرخ وثیقه آن نزدیک به 300 درصد است. همچنین اعلام شد که DAO مبلغ 100 میلیون USDC به صرافی بایننس اضافه کرده است تا ترون بیشتری خریداری کند.

آیا استیبل کوین USDD از استیبل کوین TerraUSD پیروی خواهد کرد؟

میکو اُهتاما (Mikko Ohtamaa)، هم‌ بنیان‌گذار تریدینگ پروتکل (Trading protocol) تاکید کرد که حمایت مشابهی که برای استیبل کوین ترا (UST) صورت گرفت، ناموفق بود.

استیبل کوین ترون (USDD)، برابری (ثبات) ارزش خود در مقابل ارزش دلار را از دست داده، و قیمت آن در 24 ساعت گذشته حدود 2 درصد کاهش یافته است و با رقم 0.982 دلار خرید و فروش می‌شود. USDD توانسته است در شرایط بی ثبات بازار رشد کند. با این حال، فروپاشی ترا کلاسیک (TerraClassicUSD) یک شکاف بزرگ در بازار ارزهای دیجیتال ایجاد کرده است. گردش کل بازار USDD از مرز 723 میلیون عبور کرده است.

مطالب مرتبط: خرید میلیون‌ها ترون، بیت کوین و تتر برای محافظت از ثبات استیبل کوین USDD

پیش از این، جاستین سان گفته بود که ذخایر آنها در حال خرید ارزهای دیجیتال بیشتر در این شرایط نوسانی بازار است و وقتی بازار باثبات شد، ذخایر جدید را به آدرس عمومی اضافه خواهد کرد. اخیرا، سازمان مستقل غیرمتمرکز ترو‌ن، 50 میلیون دلار بیت کوین و TRK برای ذخیره خریداری کرده است.

در زمان نگارش، ترون با قیمت متوسط ​​0.0641 دلار خرید و فروش می‌شود. قیمت ترون در 7 روز گذشته 26 درصد کاهش داشته است. ارزش کل قفل شده (TVL) ترون نیز در 24 ساعت گذشته بیش از 25 درصد کاهش یافته است. با این حال، ترو‌ن سومین زنجیره بزرگ با TVL 4.35 میلیارد دلار است.

برای اطلاع از آخرین اخبار ترون، به مقاله تحلیل و پیش بینی قیمت ترون مراجعه نمایید. 

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش بیت کوین صرافی ارز دیجیتال همتا پی 

منبع: coingape.com
اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *