رشد ۳۰۰درصدی قیمت نات کوین در یک هفته

چکیده مطلب:

 نات کوین یک توکن محبوب «بازی برای کسب درآمد» است و اخیراً دستاوردهای قابل‌توجهی داشت. نات کوین بعد از عرضه اولیه در ۱۶مه (در ۲۷اردیبهشت) کاهش قیمت داشت، اما در هفته گذشته ۳۳۵درصد افزایش یافت. ارزش بازار نات کوین به ۲.۳ میلیارد دلار رسیده است و اکنون برای ورود به فهرست ۵۰ ارز دیجیتال برتر آماده می‌شود.

رشد ۳۰۰ درصدی قیمت ناتکوین در یک هفته

 نات کوین، توکن «بازی برای کسب درآمد» با عملکرد قیمتی چشمگیر خود همچنان سرمایه‌گذاران زیادی را به خودش جذب می‌کند.  نات کوین در بحبوحه ثابت ماندن بازار کریپتو، جهش عظیمی را تجربه کرد و همین افزایش قیمت، علاقه شدید خریداران را نشان می‌دهد.

ارزش بازار نات کوین از ۲میلیارد دلار فراتر رفت

نات کوین رسماً در ۱۶مه به بازار عرضه شد و پس از انتشار، بیش از ۶۰درصد کاهش داشت، به‌طوری که از ۰.۰۱۲ دلار به ۰.۰۰۵۰ رسید.  بااین‌حال، این توکن در هفته گذشته بهبود قیمت خیره‌کننده‌ای داشت و با افزایش بیش از ۳۳۵درصد به بالاترین سطح تاریخ خود، یعنی قیمت ۰.۰۲۸ دلار رسید. ارزش بازار نات کوین در حال حاضر ۲.۳میلیارد دلار است و برای ورود به لیست ۵۰ ارز دیجیتال برتر آماده می‌شود. از طرفی، حجم معاملات ۲۴ساعته نات کوین به ۴.۳میلیارد دلار افزایش یافت که نسبت به روز گذشته، ۲۶۵درصد افزایش داشت.  در حال حاضر بحث در جامعه کریپتو در مورد نات کوین بالا گرفته است. کریپتو استریم، یکی از معامله‌گران برجسته بازار بر این باور است که علت اصلی صعود قیمت نات کوین مربوط به راه‌اندازی عملکرد سهام، سوزاندن توکن و اقدامات بازار است.  کریپتو استریم گفت:

 حدود ۱۸ میلیون دلار نات کوین سوخته و برای همیشه از گردش خارج شده است (کاهش فشار فروش).

وی افزود:

 درحالی‌که به نظر نمی‌رسد سرمایه‌گذاران در آینده هزینه بیشتری برای نات کوین پرداخت کنند، اما نباید ماهیت واقعی بازار ارزهای دیجیتال را انکار کرد. در این بازار قیمت‌گذاری‌ها به‌هیچ‌عنوان معقولانه نیست.

 نمودار یک‌روزه نات کوین - منبع: BeInCrypto
نمودار یک‌روزه نات کوین – منبع: BeInCrypto

نات کوین، یک بازی وب‌تری در بستر بلاک‌چین تون است که در ماه ژوئیه (دی) به‌عنوان یک اپلیکیشن تلگرامی معرفی شد و به‌سرعت بیش از ۳۵میلیون مخاطب را جذب کرد. این توکن توانست در اواسط ماه مهر (اوایل اردیبهشت) بزرگ‌ترین ایردراپ توکن بازی را تکمیل کند. البته، قرارگیری در فهرست صرافی‌های متمرکز اصلی و افزایش حجم معاملات و ارزش بازار این توکن به رشد آن کمک کرده است.  نات کوین هفته گذشته پروژه «مأموریت کسب درآمد» را راه‌اندازی کرد و از این طریق عملکرد و ارزش توکن تا حد زیادی بیشتر شد. این ویژگی جدید به کاربران اجازه می‌دهد تا با شرکت در مأموریت‌های مختلف، پاداش دریافت کنند و فعالیت جامعه را افزایش دهند.  اگرچه توکن نات کوین در بازار نسبتاً جدید است، اما حمایت قوی جامعه نات کوین، سیستم‌های پاداش‌دهی حمایت چهره‌های کلیدی بازار از این کوین باعث شد که در کوتاه‌مدت رشد زیادی را تجربه کند.

منبع: بی‌این‌کریپتو
اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *