۳۰ روز بدون استخراج اتریوم؛ اتریوم بالاخره غیر تورمی شد

30 روز بدون استخراج اتریوم جدید؛ اتریوم بالاخره غیر تورمی شد | همتاپی

استخراج اتریوم‌های جدید برای نخستین بار در طول یک ماه به صفر رسید و در واقع اتر اولین ماه از عرضه غیرتورمی خود را با موفقیت پشت سر گذاشت. این بدان معناست که ضمن عدم تولید حتی یک اتریوم در ماه گذشته، از این به بعد میزان تولید و عرضه اتریو‌م، از میزان کوین‌هایی که سوزانده می‌شوند کمتر خواهد بود.

به گزارش اولتراسوند (ultrasound)، بیش از 30 روز است که عرضه اتریوم غیرتورمی بوده و این طولانی مدت‌ترین بازه عرضه غیرتورمی اتریوم است. براساس محاسبات، میزان عرضه اتریوم رفته رفته کاهش خواهد یافت، گرچه این کاهش با چنان شدتی که اکثر کاربران انتظار دارند همراه نخواهد بود. تا اکتبر 2024، عرضه اتر به سطحی خواهد رسید که پیش از این و در زمان بروزرسانی لندن و اجرای اولیه مکانیزم توکن سوزی دیده بودیم. گفتنی است در 3 سال آینده، میزان عرضه به سطح پیش از عرضه اولیه (ICO) خواهد رسید.

خرید و فروش بیت کوین

برای خرید و فروش بیت کوین همین حالا اقدام کنید.

می خواهم بیت کوین بخرم

به عقیده سرمایه گذاران اتر و برخی از اقتصاددانان، انتظار می‌رود کاهش تدریجی  عرضه این رمزارز، از تاثیر مثبتی بر قیمت و ارزش آن در بازار برخوردار باشد. با این حال، تجربه نشان می‌دهد که عرضه کم و غیرتورمی، لزوما به معنای موفقیت در بازار نیست.

مقاله پیشنهادی: اتریوم چیست

کاربرد شبکه و درآمد، اصلی ترین عوامل تاثیرگذار در قیمت اتر (ETH) در بازار هستند و عواملی چون نرخ توکن سوزی بالا و عرضه غیرتورمی فاکتورهای فرعی و ثانویه به شمار می‌روند. برخی از منتقدین مکانیزم اثبات سهام (PoS) بر این باورند که عرضه غیرتورمی اتریوم با تاثیرات منفی همراه خواهد بود و باعث ایجاد مشکل در تعامل کاربران با شبکه و همچنین احتمالا باعث افزایش هزینه‌های استفاده از شبکه، در پی افزایش قیمت این رمزارز نیز خواهد شد.

با این حال شاهد این هستیم که اخیرا عملکرد قیمتی اتر خنثی بوده است. دومین رمزارز بزرگ بازار طی چند هفته گذشته، با هیچ افزایش و یا کاهش قیمت چندانی رو به رو نبوده است. علی رغم بهبود شرایط آلتکوین‌ها در چند روز اخیر، اما نوسانات اتر در پایین‌ترین سطح ممکن باقی مانده است.

در زمان انتشار این خبر، اتریوم در قیمت 1,304 دلار خرید و فروش می‌شود و در حال تثبیت در قسمت حمایت محدوده رنج است. 

برای اطلاع از اخرین اخبار اتریوم، به مقاله تحلیل قیمت اتریوم مراجعه نمایید.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش بیت کوین صرافی ارز دیجیتال همتاپی

منبع: u.today
اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. سلام روز بخیر ، هر چند وقت یکبار اتریوم هاوارد کیف پول ها میشه ؟

  2. با توجه به این مقاله ای که نوشتید و کاهش عرضه اتریوم قیمت این ارز رو در آینده چی پیش بینی میکنید ؟