جهش ۱۵ درصدی قیمت لینک در یک هفته؛ بررسی علت رشد چین لینک

سیگنال صعودی چین لینک

قیمت چین لینک (LINK) پس از ثبت کف 5.52 دلاری در تاریخ 21 نوامبر (30 آبان)، از رشد بسیار خوبی برخوردار بوده و با 36 درصد افزایش قیمت، سقف 7.5 دلاری را در معاملات روز جاری به ثبت رسانده است.

قیمت لینک در 24 ساعت گذشته 7.71 درصد و در طی یک هفته گذشته 15.68 درصد افزایش یافته است، به طوری که در زمان انتشار این مطلب، در محدوده 7.35 دلار قرار دارد. علاوه بر آن، ارزش بازار لینک به 3.73 میلیارد دلار رسیده است و این رمزارز با قرارگیری در رتبه 19 از نظر بیشترین حجم معاملات، بار دیگر در میان 20 رمزارز برتر بازار قرار گرفته است. ممکن است افزایش قیمت لینک تا حدی ناشی از پیشرفت خدمات اوراکل (Oracle) چین لینک در چند وقت اخیر باشد.

خرید و فروش بیت کوین

برای خرید و فروش بیت کوین همین حالا اقدام کنید.

می خواهم بیت کوین بخرم

تقاضای کاربران در سطح جهانی برای استفاده از برنامه‌های مالی شفاف و کارآمد، همواره در حال افزایش است. با شکل‌گیری چنین استانداردی در سطح انتظارات کاربران، مبالغی به ارزش میلیاردها دلار به اقتصاد وب 3 سرازیر می‌شود. چین لینک به عنوان یک شبکه اوراکل، امکان ساخت برنامه‌های وب 3 را ضمن دسترسی به داده‌های واقعی و محاسبات برون زنجیره‌ای، برای توسعه دهندگان فراهم می‌کند.

گسترش خدمات چین لینک

به گفته Delphi Digital، در هفته‌ای که گذشت، چین لینک بیش از 246 هزار درخواست توابع تصادفی قابل تایید (Verifiable random function) را انجام داده که با افزایش 259 درصدی نسبت به هفته پیش آن همراه بود. بخش عمده این فعالیت مربوط به پالیگان بوده است.

چین لینک اخیرا از همکاری با فروشگاه‌های زنجیره ای Tom ‘n Toms، برند کره‌ای مطرح در صنعت قهوه با بیش از 400 شعبه در 9 کشور، خبر داده است. در پی این همکاری، این شرکت قادر خواهد بود اطلاعات قیمت بدست آمده از اوراکل چین لینک بر روی شبکه اصلی پالیگان را با فروشگاه NFT خود ادغام نماید. فروشگاه NFT این شرکت که HEYST نام دارد، اواسط دسامبر 2022 (اواخر آذر 1401) شروع به کار می‌کند.

توئیت خبر:

برند قهوه کره جنوبی (Tom ‘n Toms)، از ادغام داده‌های قیمت چین لینک بر روی شبکه پالیگان برای محاسبه قیمت‌ها در پلتفرم NFT و تجمیع خود (HEYST) استفاده خواهد کرد.

ببینید داده‌های با کیفیت مربوط به قیمت، چطور به تجربه کاربری کمک می‌کند.

در تاریخ 10 نوامبر (٢٩ آبان) ، Chainlink Labs سرویس جدیدی را تحت عنوان ارائه خدمات حسابرسی اثبات سرمایه به صرافی‌ها معرفی کرد. پس از ورشکستگی FTX، بسیاری از معامله گران انتظار شفافیت بیشتر در مورد دارایی‌ها و ذخایر صرافی‌ها را داشتند. چنین عاملی علاوه بر افزایش تقاضا برای خدمات اوراکل، ممکن است افزایش قیمت لینک را هم به دنبال داشته باشد.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش ترون  صرافی ارز دیجیتال همتاپی

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. من گفتم اونایی که چین لینک دارند نگه دارند سود میکنند ، به حرف من رسیدید 🙂