کاهش ۱۰۰ درصدی نرخ توکن سوزی شیبا (SHIB) اینو 

کاهش 100 درصدی نرخ توکن سوزی شیبا اینو (SHIB)  | همتاپی

همزمان با افزایش تعداد دارندگان توکن شیبا اینو نرخ سوزاندن توکن‌های شیبا اینو حدود 100٪ کاهش یافته است. شیبا اینو نیز بیش از 5 درصد افزایش یافته است.

بر اساس گزارشات منتشر شده، اکنون بیش از 1 میلیون و 325 هزار نفر در سراسر جهان توکن شیبااینو را در کیف پول خود نگهداری می‌کنند. این آمار پس از افزایش قیمت این توکن در هفته‌های اخیر ارائه شده است.

پروژه شیبا اینو چندین مورد از نوآوری‌های خود را در چند ماه‌ اخیر معرفی کرده است. به عنوان مثال راه‌اندازی یک صرافی غیرمتمرکز و یک بازار توکن غیرقابل تعویض (NFT) از این نوآوری‌ها به شمار می‌آیند. این نوآوری‌ها به افزایش علاقه‌ی کاربران به این پروژه کمک کرده و حتی سرمایه‌گذاران بیشتری را به سمت توکن شیبا جذب کرده است.

مقاله پیشنهادی: شیبا چیست

 کاهش نرخ سوزاندن توکن شیبا اینو همزمان با افزایش قیمت آن

بر اساس گزارش‌ها، نرخ سوزاندن توکن شیبااینو (SHIB) در 24 ساعت گذشته به اندازه 99.74 درصد کاهش یافته است. این کاهش ناگهانی و چشمگیر باعث شده است که بسیاری از سرمایه‌گذاران به دنبال دلیل کاهش نرخ توکن سوزی باشند.

قیمت شیبا اینو در چند ساعت اخیر 5.13 درصد افزایش یافته است. هر توکن شیبا در حال حاضر با قیمت 0.00001129 دلار خرید و فروش می‌شود. قیمت این توکن در هفته گذشته بیش از 9.54 درصد رشد داشته است. با این حال، ارزش بازار آن به 6.65 میلیارد دلار و حجم معاملات نیز 36.93 درصد کاهش یافته است.

نمودار قیمت شیبا اینو به دلار | صرافی ارز دیجیتال همتاپی

نمودار قیمت شیبااینو به دلار. منبع: تردینگ ویو

ترس، اکوسیستم شیباریوم را احاطه کرده است

پروژه شیبااینو یک اکوسیستم غیرمتمرکز است که هدف آن ارائه بستری به کاربران برای انجام معاملات و مشارکت در حاکمیت جامعه با استفاده از توکن SHIB است. نرخ سوزاندن یک ارز دیجیتال، نرخی است که توکن‌ها از طریق سوزاندن (burning) از گردش خارج می‌شوند. در مورد SHIB، توکن‌ها از طریق پلتفرم شیبا سواپ (ShibaSwap) که یک صرافی غیرمتمرکز است و روی بلاک چین اتریوم ساخته شده است، سوزانده می‌شود.

مطالب مرتبط: توکن سوزی (Token Burning) چیست و چه تاثیری بر قیمت ارز دیجیتال دارد؟

در همین حال، نسخه بتا شیباریوم (Shiabrium Beta) در 11 مارس 2023 در دسترس همگان قرار گرفت. یکی از دلایل افزایش قیمت اخیر توکن شیبا نیز می‌تواند همین راه اندازی باشد. از طرف دیگر نیز شایعاتی مبنی بر استفاده‌ی توسعه دهندگان Shiba Inu از Rinia باعث تاثیر منفی بر این توکن شده است.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش بیت کوین صرافی ارز دیجیتال همتا پی 

منبع: coingape.com
اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *