شکست ناموفق مثلث نزولی می‌تواند ریزش قیمت شیبا را درپی داشته باشد

شیب

تثبیت دو هفته‌ای شیبا اینو (SHIB) یک الگوی مثلث نزولی تشکیل داده است. برگشت دوباره این میم کوین به خط روند نزولی می‌تواند باعث بازگشت قیمت این ارز دیجیتال به محدوده خط گردن (neckline) پایینی شود. این الگو از کدام سمت خواهد شکست؟

مقاله پیشنهادی: شیبا چیست

  • جمع شدن قیمت شیبا در این مثلث به زودی منجر به شکست این منطقه خواهد شد.
  • اندیکاتور vortex در حال نزدیک شدن به یک تقاطع نزولی است.
  • حجم معاملات روزانه شیبا اینو 459.3 میلیون دلار است که نشان دهنده افزایش 108 درصدی آن می باشد.

 

در چهار ماه اول سال 2022، قیمت شیبا به دلار به شدت از الگوی مثلث متقارن که در تایم فریم روزانه ظاهر شده بود پیروی کرد. اما در 29 ام، فروشندگان موفق شدند خط روند حمایتی پایین را بشکنند که نشان دهنده از سرگیری روند نزولی گذشته است.

نمودار قیمت شیبا به دلار | همتا

نمودار قیمت شیبا به دلار. منبع: تردینگ ویو

علاوه بر این، فروش ارزان قیمت شیبا اوایل ماه مه در بازار ارزهای دیجیتال باعث تشدید فشار فروش شده و قیمت این میم کوین را به 0.000009145 دلار کاهش داد. با توجه به سطح شکست حمایتی 0.0000242 دلار، این آلت کوین در عرض دو هفته، 58 درصد کاهش داشت.

به هر حال، قیمت شیبا توانسته سطح حمایت 0.00001 دلاری را حفظ کند و این در حالی است که این ارز همچنان در حال بازی کردن در یک الگوی مثلث نزولی است. بازگشت اخیر از سطح حمایت 0.00001 دلاری، قیمت این آلتکوین را 14.3 درصد افزایش داد تا بتواند خط روند مقاومتی را دوباره آزمایش کند.

یک شکست نزولی می تواند قیمت این ارز دیجیتال را به 0.00009 دلار کاهش دهد. از طرف دیگر، شکست مقاومت از مثلث (که البته احتمال کمی دارد) می تواند باعث افزایش قیمت موقت قابل توجهی شود.

تحلیل قیمت شیبا اینو با استفاده از شاخص‌های تکنیکال

فروش هیجانی در بازار، شکاف بین میانگین متحرک‌های 20 و 50 روزه را افزایش داده است. اما میانگین متحرک روزانه (DMA) 20 روزه که به سرعت در حال حرکت است، قیمت را با خود همراه کرده و به به نفع فروشندگان کار می‌کند، این احتمال وجود دارد که این شیب تند باعث شکستن این مثلث از پایین شود.

اندیکاتور Vortex و دو شاخص +VI و -VI اش به فروشندگان امید می‌دهند.

  • سطوح مقاومت کلیدی: 0.00001375 دلار و 0.000017 دلار
  • سطوح حمایت کلیدی: 0.00001 دلار و 0.000009 دلار

برای اطلاع از آخرین اخبار شیبا، به مقاله تحلیل و پیش بینی قیمت شیبا مراجعه نمایید. 

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش شیبا اینو صرافی ارز دیجیتال همتا پی

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *