پیش بینی قیمت ترون: احتمال افزایش ۲۶ درصدی قیمت TRX

پیش بینی قیمت ترون: احتمال افزایش 26 درصدی قیمت TRX | همتاپی

در حال حاضر، موقعیت ترو‌ن (TRX) در مقایسه با سایر آلتکوین‌ها نسبتاً رضایت بخش است. ترون بیش از یک ماه است که تلاش می‌کند مقاومت 0.0815 دلاری را به یک سطح حمایت تغییر دهد.  این حرکت می‌تواند منجر به جهش 26 درصدی قیمت ترو‌ن شود.

در حال حاضر، ترو‌ن در مقایسه با سایر آلتکوین‌های موجود در بازار نزولی، موقعیت نسبتاً مناسب‌تری دارد. همچنین ترون در تلاش است تا سد مقاومت در تایم فریم بالاتر را بشکند و آن را به یک سطح حمایت تبدیل کند. چنانچه این حرکت با موفقیت اجرا شود، امکان افزایش قیمت ترو‌ن وجود دارد.

مقاله پیشنهادی: ترون چیست

بیش از یک ماه، ترو‌ن به دنبال تغییر مقاومت 0.0815 دلاری به یک سطح حمایت بوده است. اولین علامت افزایش قیمت ترون این است که خریداران وارد عمل شوند و کندل‌های روزانه بالای این سطح مقاومت بسته شوند.

شایان ذکر است که سرمایه گذاران باید منتظر یک آزمایش مجدد سطح مقاومت شکسته شده (یعنی 0.815) باشند تا تغییر سطح مقاومت به سطح حمایت تأیید شود. در این فرصت، ترون می‌تواند مقاومت بعدی را در 0.101 دلار آزمایش کند.

به طور کلی این حرکت می‌تواند به جهش 26 درصدی قیمت ترون منجر شود.

نمودار یک روزه قیمت ترون به دلار | صرافی ارز دیجیتال همتاپی

نمودار یک روزه قیمت ترون به دلار. منبع: FXStreet

اگرچه وضعیت ترون در حال حاضر چندان مساعد به نظر نمی‌رسد، اما سرمایه گذاران باید صبور باشند و گرفتار نوسانات فعلی بازار نشوند.

در حال حاضر، ترو‌ن بالاتر از میانگین‌های متحرکِ ساده 50، 100 و 200 روزه  قرار دارد. چنانچه این شرایط عوض شود و کندل‌های روزانه زیر میانگین‌های متحرکِ ساده 100  روزه در 0.069 دلار بسته شوند، احتمالاً نشانه‌ ضعف خریداران خواهد بود.

بر اساس گزارش کوین مارکت کپ، در حال حاضر، خرید و فروش ترو‌ن پس از افت 0.17 درصدی قیمت در 24 ساعت گذشته، با 0.08113 دلار انجام می‌شود و در همان بازه زمانی به بالاترین سطح 0.08174 دلار رسیده است.

برای اطلاع از اخبار ترون، به مقاله تحلیل و پیش بینی قیمت ترون مراجعه نمایید.

منبع: coinquora.com
اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *