روند قیمت اتریوم و ریپل در آوریل چگونه پیش بینی می‌شود؟

روند قیمت اتریوم و ریپل در آوریل چگونه پیش بینی می‌شود؟ | همتاپی

شرکت تحلیل بازار کریپتوکارنسی سنتیمنت (Santiment) به بررسی امکان ادامه رالی قیمت ارزهای اتریوم (ETH) و ریپل (XRP) و کسب سودهای هنگفت در آینده پرداخته است.

در هفته‌های گذشته قیمت اتریوم از حدود 1,566 دلار در مارس تا سقف 2,544 دلار در هفته جاری (هفته سوم آوریل) رشد کرد. شرکت سنتیمنت (Santiment) آخرین تحلیل‌های خود درباره قیمت اتر را پنجشنبه گذشته (15 آوریل) منتشر و شانس رشد قیمت دومین کریپتو بازار با بیشترین مارکت کپ تا 3,000 دلار را در یک بازار گاوی بررسی کرد.

براساس گزارش این شرکت، اتر سیگنال‌های تکنیکال گاوی را نشان می‌دهد که حاکی از یک روند صعودی و پایدار است.

روند فعالیت‌ آدرس‌ والت‌ها رشدی زیبا و شفاف را در طول یک سال گذشته نشان می‌دهد.

نمودار آدرس والت‌های فعال اتریوم و قیمت اتر | همتاپی

نمودار آدرس والت‌های فعال اتریوم و قیمت اتر. منبع: Santiment

همچنین در گزارش Santiment اشاره شده است که اتریوم پذیرای سرمایه‌های تازه است.

میانگین عمر دلارهای سرمایه‌گذاری شده در اتریوم به طور واضح نشان‌دهنده ورود پول جدید و جابجایی سرمایه‌های ساکن است.

نمودار میانگین دلارهای سرمایه‌گذاری شده در اتریوم و قیمت اتر | همتاپی

نمودار میانگین دلارهای سرمایه‌گذاری شده در اتریوم و قیمت اتر. منبع: Santiment

با این وجود، گزارش Santiment اعلام می‌کند که حجم معاملات اتریوم چندان بالا نرفته است و افزایش فعالیت‌ها در این شبکه برای جهش قیمت کفایت نمی‌کند.

نشانه‌ی خاصی از رشد چشمگیر قیمت اتر براساس میزان توسعه فعالیت‌ها نمی‌توان مشاهده کرد. اما عرضه‌های Github در مقایسه با اولین عرضه اتریوم در سال 2015 بسیار بیشتر است.

نمودار توسعه اتریوم و قیمت اتر | همتاپی

نمودار توسعه اتریوم و قیمت اتر. منبع: Santiment

تحلیل Santiment از سیگنال‌های خرسی نیز غافل نشده است و میزان سود تریدرهای سطح متوسط را در طول 30 روز گذشته بالا ارزیابی می‌کند. این امر نشان می‌دهد که در کوتاه مدت اتریوم اوج قیمت جدیدی را ثبت نخواهد کرد.

نمودار نسبت MVRV و قیمت‌ اتر | همتاپی

نمودار نسبت MVRV و قیمت اتر. منبع: Santiment

گزارش Santiment درباره قیمت نجومی گس (GAS) اتریوم نیز هشدار می‌دهد و از آن به عنوان عامل دلسردی تریدرها برای استفاده از این پلتفرم یاد می‌کند. میانگین قیمت گس در پلتفرم‌های قراردادهای هوشمند از کمتر از 2 دلار در آغاز سال 2021 تا حدود 7.4 دلار افزایش یافته است.

در ادامه گزارش، این شرکت تحلیلی به بررسی ریپل (XRP) پرداخته است و می‌نویسد شاید زمان آن رسیده است که پس از رشد 240 درصدی در تنها 30 روز، این رمزارز ریزش کند.

این شرکت تحلیلی به تریدرها هشدار می‌دهد اگرچه نمودار ریپل به دلار به نسبت گاوی به نظر می‌رسد، اما احتمالا این رمزارز نیازمند یک توقف پیش از ادامه مسیر صعودی خود خواهد بود.

نمودار 30 روزه MVRV ریپل (شاخصی که میانگین سود یا ضرر هولدرهای توکن XRP در 30 روز گذشته را براساس نرخ آن در آخرین جابجایی نشان می‌دهد) بیشترین قیمت را در یک سال گذشته ثبت کرده است.

به عبارت دیگر، قیمت ریپل در حال حاضر در منطقه حبابی است و انگیزه بیشتری در افراد برای فروش و حفظ سود ایجاد می‌کند. افرادی که در این ناحیه اقدام به خرید می‌کنند به استقبال خطر می‌روند.

نمودار نسبت MVRV ریپل | همتاپی

نمودار نسبت MVRV ریپل. منبع: Santiment

تحلیل Santiment پیش‌بینی می‌کند ادامه روند حرکت گاوی رمزارز ریپل پس از تعیین تکلیف رسمی پرونده آن در دادگاه با سازمان بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) امکان‌پذیر است.

وقتی آن‌ها بتوانند تمامی نگرانی‌ها و حواشی پیرامون رمزارز ریپل را از بین ببرند، چراغ سبز دیگری برای حرکت صعودی این مارکت روشن می‌شود. تا آن زمان، استراحت کنید.

ترجمه و جمع‌آوری: واحد تیم خرید و فروش ارزهای دیجیتال صرافی ارز دیجیتال همتا پی

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *