پیش بینی روند صعوی قیمت بیت کوین توسط پلن بی

پلن بی | همتاپی

پلن بی(PlanB)، ابداع کننده مدل انباشت به جریان (S2F)، بر اساس سابقه روندهای قیمتی و مدل اصلی 55 هزار دلاری در سال 2019، شکست از محدوده را برای قیمت بیتکوین پیش‌بینی می‌کند. گفتنی است که بیت کوین طی 24 ساعت گذشته، نزدیک به 6 درصد افزایش قیمت داشته و به بالای سطح کلیدی 30,000 دلار رسیده است.

 پلن بی معتقد است که مدل اصلی 55 هزار دلاری S2F درست است و افزایش 14 برابری پیش بینی شده به 55 هزار دلار، از اعتبار بیشتری نسبت به خطای پیش بینی 2 برابری و رسیدن قیمت بیتکوین به 100 هزار دلار، برخوردار است. علاوه بر این، هر دو مدل پس از هاوینگ سال 2024، به قیمت 500 هزار دلار برای بیت کوین اشاره می‌کنند. 

پیش بینی پلن بی مبنی بر مومنتوم صعودی برای بیتکوین

به نظر می‌رسد قیمت بیتکوین با ورود به منطقه خرید، از محدوده 28 تا 30 هزار دلار فراتر می‌رود. طبق مدل 55 هزار دلاری S2F، قیمت بیت کوین اصلاح شدیدی داشته و می‌تواند افزایش شدیدی نیز داشته باشد. علاوه بر این، به نظر می‌رسد که قیمت بیتکوین احتمالاً به پایین‌ترین سطح خود رسیده باشد.

نمودار انباشت به جریان | صرافی همتاپی

نمودار انباشت به جریان. منبع: توییتر پلن بی

حتی اگر مدل اصلی 55 هزار دلاری درست و نسخه بعدی 100 هزار دلاری اشتباه بود، فرق آن سر «فقط» 2 برابر این میزان است. در نظر داشته باشید که مدل S2F در ماه مارس سال 2019 یعنی زمانی که قیمت بیت کوین زیر 4 هزار دلار بود، ایجاد شد. به نظر من افزایش 14 برابری (4هزار به 55هزار دلار) به درستی پیش‌بینی شده بود و از خطای پیش ‌بینی 2 برابری (55هزار به 100هزار دلار)، اعتبار بیشتری دارد.

علاوه بر این، به نظر می‌رسد سطوح فعلی قیمت بیت کوین، مشابه با کاهش قیمت در سال‌های 2015 و 2018 است و این سقوط قیمت نیز در دنباله افزایش قیمت بیتکوین رخ داد و قیمت بیتکوین به زیر خط میانگین متحرک و خط قیمت واقعی رسید. بنابراین، بازگشت قیمت به بالای 30,000 دلار، نشان از حرکت صعودی قیمت در آینده دارد.

تحلیل‌پلن بی از بیت کوین | صرافی همتاپی

قیمت بیت کوین در چند ساعت گذشته به بالای 31,000 دلار رسیده است. اگر این روند ادامه یابد، قیمت بیتکوین از چندین سطوح مقاومت خواهد شکست. و رسیدن قیمت به بالای 32,000 دلار، یک حرکت پرفشار صعودی را به همراه خواهد داشت.

سایر تحلیلگران نیز رشد قیمت را پیش بینی می‌کنند

بسیاری از تحلیلگران معتقدند که قیمت بیتکوین از سطوح فعلی نیز بالاتر خواهد رفت. کی یانگ جو(Ki Young Ju)، مدیر و تحلیلگر سایت CryptoQuant می‌گوید، نهنگ‌های بیتکوین در حال حاضر در مقایسه با بازارهای نزولی قبلی، به شدت در حال انباشت هستند. مضاف بر اینکه، مؤسسات اقدام به خرید بیتکوین در کف کردند و نفروختند.

الکس کوپتسیکویچ (Alex Kuptsikevich)، تحلیلگر ارشد بازار در سایت FxPro، معتقد است که اگر قیمت بیتکوین به بالای 30,600 دلار،که هم سطح خط مقاومتی افقی است و از اواسط ماه مه امتداد داشته است،برسد بازار صعودی خواهد شد و افزایش علاقه در میان معامله‌گران و نهنگ‌ها، امیدها را برای صعودی شدن روند افزایش می‌دهد.

در زمان انشار این مقاله، قیمت بیت کوین به تومان ۹۸۵,۳۶۶,۹۷۸ است و با 5 درصد صعود در 24 ساعت اخیر بسیاری از معامله گران را امیدوار کرده است.

برای اطلاع از آخرین اخبار بیت کوین، به مقاله تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین مراجعه نمایید. 

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش بیت کوین صرافی ارز دیجیتال همتا پی

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *