ترون، از وقوع فاجعه‌ای شبیه فروپاشی ترا، پیشگیری می‌کند

ترون، از وقوع فاجعه‌ای شبیه فروپاشی ترا، پیشگیری می‌کند | همتاپی

جاستین سان (Justin Sun)، بنیان‌گذار ترو‌ن، در گزارشی اخیراً به بلومبرگ گفت، که استیبل کوین الگوریتمی ترون (USDD) با انجام اصلاحات و تدابیری از اتفاق افتادن سناریوی مشابه سقوط ترا جلوگیری خواهد کرد.

سان گفت که ثبات دوچندان این استیبل کوین، باعث افزایش اعتماد سرمایه‌گذاران و پذیرش آن می‌شود.

سان افزود، ذخایر پشتوانه استیبل کوین ترون، همواره با نسبت وثیقه حداقل ۱۳۰ درصد حفظ خواهد شد، و اکنون ۱.۳۷ میلیارد دلار ارز دیجیتال پشتوانه این استیبل کوین است.

بنیانگذار جنجالی ترون اعتراف کرد، که سقوط اکوسیستم ترا و استیبل کوین یو اس تی (UST) درس بزرگی برای خالقان استیبل کوین‌های غیرمتمرکز است و به ارتقای برنامه‌ریزی شده استیبل کوین‌ها سرعت بخشیده است.

طبق اطلاعات ارائه شده توسط وبسایت کوین گکو (CoinGecko)، مجموع عرضه استیبل کوین ترو‌ن در حال حاضر ۶۶۷ میلیون دلار است.

پس از سقوط تاریخی اکوسیستم ۶۰ میلیارد دلاری ترا، در اوایل ماه می سال جاری، ترو‌ن توانست به عنوان سومین بلاکچین بزرگ در فضای مالی غیرمتمرکز (پس از بلاکچین اتریوم و BNB) ظاهر شود. بر اساس اطلاعات ارائه شده توسط پلتفرم دیفای لاما (DefiLlama)، ارزش کل قفل شده (TVL) ترون هم اکنون به بالای ۶ میلیارد دلار رسیده است و اولانچ و سولانا را پشت سر گذاشته‌است.

احیای اکوسیستم ترو‌ن، باعث افزایش قیمت ترو‌ن و رشد آن شده است، این عمل که ظاهراً به دلیل تلاش‌های چند ماه پیش توسعه‌ای ترون آغاز شده است، اکنون بار دیگر ترون را به دروازه ورود به جمع ۱۰ ارز دیجیتال بازار نزدیک کرده است.

خرید و فروش ترو‌ن هنوز ۶۴.۷۲ درصد پایین‌تر از اوج قیمتی قبلی خود درسال ۲۰۱۸، یعنی ۰.۲۳۱۶۷۳ دلار انجام می‌شود.

جاستین سان، گزارش نشریه د وِرج (The Verge) را مبنی بر این که بنیانگذار ترون به دلیل جرایم مالی توسط مقامات ایالات متحده تحت بازجویی قرار گرفته است، بشدت رد کرده است. همچنین سان این رسانه را به دلیل درج مطالب کذب در این باره تهدید به شکایت کرد.

لازم بذکر است در ماه دسامبر، جاستین سان اعلام کرد، که ترو‌ن را ترک کرده است تا سفیر سازمان تجارت جهانی (WTO) در گرنادا (Grenada) شود.

در زمان نگارش این مقاله، قیمت ترو‌ن به دلار 0.083 و قیمت ترون به تومان 2,657 می‌باشد.

برای اطلاع از آخرین اخبار ترون، به مقاله تحلیل و پیش بینی قیمت ترون مراجعه نمایید. 

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش ترون صرافی ارز دیجیتال همتا پی

منبع: u.today
اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *