همتاپی برترین استارتاپ استان خراسان رضوی در سال ۱۳۹۹

همتاپی برترین استارتاپ استان خراسان رضوی در سال 1399 | همتاپی

سه استارتاپ برتر استان خراسان رضوی مشخص شدند. در جشنواره استارتاپ‌های برتر استان خراسان رضوی در سال 1399 که با میزبانی پارک علم و فناوری خراسان برگزار شد استارتاپ ‌همتاپی توانست رتبه‌ اول جشنواره را بدست آورد.

پارک علم و فناوری خراسان با مشارکت دانشگاه فردوسی، دانشگاه علوم پزشکی مشهد و اداره کار و انجمن شتابدهنده‌های استان، جشنواره استارت‌های برتر استان خراسان رضوی را با عنوان رویداد DemoDay در قالب هفته پژوهش و فناوری در روز چهارشنبه مورخ 26 آذر ماه 1399 برگزار کرد.

در این رویداد از میان 84 متقاضی شرکت در جشنواره 40 استارتاپ موفق شدند مرحله اول را پشت سر بگذارند. از میان این 40 استارتاپ تنها 12 استارتاپ توسط هیئت داوران برای حضور در جشنواره استارتاپی خراسان رضوی در سال 1399 انتخاب شدند.

خرید و فروش بیت کوین

برای خرید و فروش بیت کوین همین حالا اقدام کنید.

می خواهم بیت کوین بخرم

این دوره از جشنواره استارتاپ‌های برتر استان خراسان رضوی با حضور مهندس علی جاهدی، مدیر پردیس ICT پارک علم و فناوری خراسان، دکتر حسین اعتمادفرد، مدیر شتابدهنده گرانش و نماینده دانشگاه فردوسی مشهد، دکتر محسن کامیار، مدیر شتابدهنده سماتوس و نماینده شتاب‌دهنده‌های استان و مهندس دانیال اعلمی دوست، مدیر شتابدهنده سلامت متاسل و نماینده دانشگاه علوم پزشکی مشهد داوری شد.

در پایان جشنواره استارتاپ‌های برتر استان خراسان رضوی از میان 12 استارتاپ راه یافته به مرحله نهایی، استارتاپ همتا‌پی با طرح بلاکچین و سامانه معاملات جامع ارزهای دیجیتال (hamtapay.net) موفق شد رتبه اول جشنواره استارتاپ‌های برتر خراسان رضوی در سال 1399 را بدست آورد. استارتاپ همتاپی اولین شرکت فعال در حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال است که در کشور توانسته است به این عنوان در هفته پژوهش دست یابد. استارتاپ مِنّو (Menno) با ایده منوی هوشمند دیجیتال برای رستوران‌ها و استارتاپ فن‌آسا با ارائه ایده قاشق لرزش گیر برای بیماری پارکینسون نیز توانستند به ترتیب رتبه دوم و سوم را کسب کنند.

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *