نهنگ‌ها قصد فروش لایت کوین های خود را ندارند

نهنگ‌ها قصد فروش لایت کوین های خود را ندارند | همتاپی

طبق گفته­ شرکت سانتیمنت: نهنگ‌های لایت کوین (LTC) در طولانی‌­ترین دوره انباشت خود از سال 2017 تا کنون قرار دارند.

سانتیمنت (Santiment)، شرکتی پیشرو در زمینه اطلاعات ارز دیجیتال، برخی از معیارهای صعودی درون زنجیره‌­ای را که در پشت صحنه لایتکوین (LTC) در حال توسعه هستند، اعلام کرد.

خرید و فروش بیت کوین

برای خرید و فروش بیت کوین همین حالا اقدام کنید.

می خواهم بیت کوین بخرم

لایت­ کوین (LTC) در زمان نگارش این مقاله در حالی با قیمت 148 دلار خرید و فروش می‌­شود که در یک روند نزولی شدید، 64 درصد نسبت به بالاترین قیمت خود، یعنی 410 دلار، کاهش یافته است. با وجود این، سانتیمنت می‌گوید نهنگ‌های ارز دیجیتال ممکن است برنامه‌های دیگری برای این رقیب  بیت کوین (BTC) داشته باشند.

به گفته این شرکت، نهنگ‌­های ارز دیجیتال لایت­ کوین در یک دوره 15 هفته­‌ای انباشت هستند، چیزی که از سال 2017 تاکنون مشاهده نشده است.

قیمت لایت­ کوین در دو روز گذشته حدود 5 درصد نسبت به قیمت بیت کوین افزایش داشته است. آدرس‌های نهنگ‌­هایی که دارای 10,000 تا 1,000,000 عدد لایت کوین هستند، دارای الگوی انباشت 15 هفته‌ای می‌­باشد که از سال 2017 تا کنون بی‌سابقه بوده است. این نهنگ‌­ها تنها در 15 هفته 5٪ از عرضه کل لایت کوین را به کیف پول‌های خود اضافه کرده‌اند.

متوسط فاندینگ ریت بیت کوین | همتاپی

متوسط فاندینگ ریت بیت کوین. منبع: سانتیمنت

سانتیمنت همچنین می‌گوید که بلاکچین متمرکز بر حریم خصوصیِ مونرو (XMR)، سیگنال‌هایی را نشان می‌دهد که می‌تواند نشان دهنده شروع روند صعودی باشد. به گفته این شرکت، مونرو با بالاترین نرخ خود در 10 ماه گذشته بر سر زبان‌­ها افتاده است.

مونرو در روز پنجشنبه از پایین گروه ارزهای دیجیتال جدا شد. این دارایی از زمانی که در 7 می 2021 به 513 دلار رسیده بود، نوسانات کمی را تجربه کرده است. اما با توجه به اینکه مونرو یکی از معدود کوین­‌هایی است که اخیرا پامپ قیمتی داشته است، در 10 ماه گذشته بالاترین میزان بحث و گفتگو در انجمن‌های گفتگو را به خود اختصاص داده است.

سانتیمنت با نگاهی به بیت ­کوین و بازار گسترده‌ آن می‌گوید، ممکن است معامله گران نسبت به کاهش بیشتر قیمت‌ لایت کوین و سایر ارزهای دیجیتال مطمئن‌تر شوند.

با نگاهی به گذشته، این شرکت می‌گوید که شرایط فعلی احتمالاً منجر به شورت اسکوییز (Short Squeeze) می‌شود، یعنی زمانی که تعداد زیادی از معامله‌گران تلاش می‌کنند بازار را شورت (short) کنند تا با افزایش قیمت غیرمنتظره‌ای مواجه شوند که منجر به آبشاری از نقدینگی‌ها می‌گردد و قیمت را افزایش می‌دهد.

بیت‌کوین و برخی از آلتکوین‌­های دیگر نسبت شورت به لانگ بالاتر از حد معمولی را نشان می‌دهند، که حاکی از آن است که معامله‌گران انتظار کاهش قیمت‌ها را دارند. به طور سنتی، زمانی که این نسبت به شدت منفی باشد، سفارشات شورت­ آماده لیکویید شدن می‌گردند و قیمت‌­ها افزایش می‌یابند.

میزان عرضه لایت کوین در میان آدرس والت‌ها | همتاپی

میزان عرضه لایت کوین در میان آدرس والت‌ها. منبع: سانتیمنت

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش لایت کوین صرافی ارز دیجیتال همتاپی

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *