تحلیل ترون: قیمت ترون طی یک هفته ۱۶ درصد کاهش یافته است

قیمت ترون طی یک هفته ۱۶ درصد کاهش یافته است

تلاش ناموفق خریدارانِ ترون، نشان‌دهنده سقوط احتمالی قیمت تا مرز 0.057 دلار است. ریزش سطح 0.075 دلاری، فرصت کوتاهی را برای معامله گران علاقه مند فراهم می‌کند تا به هدف 18 درصدی خود برسند. آیا شاخص‌های میانگین متحرک (EMA) های متمرکز می‌توانند سقوط احتمالی در آینده را متوقف کنند؟

نمودار ترون‌، یک کراس اوور نزولی بالقوه را در اندیکاتور میانگین متحرک نمایی 20 و 200 روزه نشان می‌دهد. حجم معاملات 24 ساعته ترون 1.77 میلیارد دلار است که نشان‌دهنده افت 21.5 درصدی است.

قیمت ترون از ابتدای سال 2022 در یک کانال افقی قرار دارد. در طول مرحله تثبیت، ترون‌ به راحتی خود را در حمایت 0.057 دلار تثبیت کرد و چندین بار تلاش کرد تا از مقاومت 0.0748 دلار عبور کند.

نمودار روزانه ترون به تتر | صرافی ارز دیجیتال همتاپی

نمودار روزانه ترون به تتر. منبع: تریدینگ ویو

هجوم مداوم خریداران در پنج ماه گذشته و تلاش آنها برای شکستن کانال افقی، سرانجام در چهارم ماه مه با موفقیت روبرو شد و قیمت ترون‌ به 0.9 دلار رسید.

با این حال، خریداران نتوانستند این شکست سطح مقاومت را، در میان سقوط اخیر بازار ارزهای دیجیتال، حفظ کنند و ترون دوباره به کانال افقی برگشت. خرید و فروش ترون در حال حاضر با قیمت 0.716 دلار انجام می‌شود، با افت روزانه 3.51 درصد، شکست سطح حمایت نشان می‌دهد که قیمت ترون‌ 18.7 درصد کاهش می‌یابد تا دوباره سطح 0.057 دلاری را آزمایش کند.

در نقطه مقابل، این وضعیت، میانگین متحرک‌های نمایی مهم (20، 50، 100 و 200) را نزدیک به مرز 0.075 دلار انباشته کرده است، که ممکن است روند کاهش قیمت را متوقف کند و قیمت را به بالای 0.75 دلار بازگرداند.

تحلیل قیمت ترون با استفاده از اندیکاتورهای تکینکال

جفت ارز ترون به تتر که از خط وسط اندیکاتور باند بولینگر (Bollinger band) عبور کرده است، تأیید دیگری است برای نزول به باند حمایتی پایین‌تر در نزدیکی قیمت 0.57 دلار است.

مقاله پیشنهادی: ترون چیست

اندیکاتور وورتکس (VORTEX) نشان می‌دهد که شیب VI+ و VI- آماده کراس اوور نزولی است. این سیگنالِ فروش ممکن است فروشندگان بیشتری را به همراه داشته باشد و سقوط 18 درصدی مورد انتظار را تقویت کند.

سطح مقاومت کلیدی: 0.074 دلار و 0.088 دلار

سطوح حمایت کلیدی: 0.057 دلار و 0.053 دلار

برای اطلاع از آخرین اخبار ترون، به مقاله تحلیل و پیش بینی قیمت ترون مراجعه نمایید. 

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش ترون صرافی ارز دیجیتال همتا پی

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *