روند قیمت لایت کوین اگر بالاتر از میانگین متحرک باشد، صعودی است

روند قیمت لایت کوین تا زمانی که بالاتر از میانگین متحرک باشد، صعودی است | همتاپی

لایت کوین (LTC) پس از شکستن سطوح مقاومتی بالاتر از میانگین متحرک و  همچنین مقاومت 112 دلاری، همچنان روند صعودی خود را حفظ کرده است.

این آلتکوین با ادامه روند صعودی خود در حال نزدیک شدن به مقاومت کلیدی 141 دلار است. لازم به ذکر است در روند صعودی آلتکوین‌ها که از 9 فوریه آغاز شد، جفت ارز  لایت کوین به دلار (LTC/USD) به بالاترین سطح مقاومتی خود یعنی 141 دلار رسید، اما توان و قدرت خریداران قادر به ادامه روند صعودی جهت حفظ مقاومت‌های بالاتر از این سطح نبود.

قیمت لایت‌ کوین در 21 فوریه به پایین ترین سطح خود به حمایت 102 دلاری سقوط کرد. هم اکنون، با رشد قابل توجهی از سقوط قبلی، جفت ارز لایتکوین له دلار مجداد روند صعودی را آغاز کرده است و خریداران در تلاش هستند تا بتوانند از سطح مقاومت کلیدی در 141 دلار عبور نمایند. اگر انسجام خریداران و فشار تقاضای خرید برای عبور از این سطح کلیدی کافی باشد، در فاز بعدی صعود، سطح مقاومت کلیدی بالاتر در 150 دلار قابل دستیابی خواهد بود. در ادامه با شکستن این سطح، قیمت لایتکوین قادر به خروج از اصلاح روند نزولی خواهد بود، زیرا شتاب روند صعودی توسط لایتکوین دوباره بازیابی خواهد شد. از سوی دیگر، اگر خریداران نتوانند بر مقاومت 141 دلاری غلبه کنند، قیمت لایت کوین شاخصه صعودی کلیدی یعنی حرکت بالای میانگین متحرک نمایی را از دست خواهد داد.

بررسی شاخص‌های تحلیل تکنیکال لایت کوین

شاخص قدرت نسبی (RSI) 14 روزه در نمودار تحلیل و پیش بینی قیمت لایت کوین، هم اکنون به سطح ۶۵ رسیده است. همچنین در نمودار، لایتکوین بالاتر از سطح 50 درصدی شاخص ترکیبی استوکستیک (STOCHASTIC RSI) روزانه قرار دارد که نشان‌دهنده روند صعودی بازار است.

علاوه بر این تا زمانی که کندل‌های قیمتی بالاتر از میانگین متحرک باشند، روند صعودی این آلتکوین حفظ خواهد شد.

نمودار قیمت لایت کوین به دلار | صرافی ارز دیجیتال همتاپی

نمودار قیمت لایت کوین به دلار. منبع: تردینگ ویو

سطوح کلیدی مقاومت: 240 دلار، 280 دلار، 320 دلارسطوح مقاومت و پشتیبانی

سطوح کلیدی پشتیبانی: 200 دلار، 160 دلار، 120 دلار

پیش بینی آینده قیمت بیت کوین

بررسی نمودار 4 ساعته، نشان می‌دهد که قیمت لایتکوین همچنان در روند صعودی قرار دارد. قیمت لایت کوین در حال ثبت مجموعه‌ای از سطوح قیمتی بالای جدید و همچنین سطوح پایین قیمتی است. همان‌طور که قبلا هم بیان شد، تا زمانی که کندل‌های قیمت بالاتر از میانگین متحرک تشکیل شوند، روند صعودی فعلی ادامه خواهد داشت. برعکس این قضیه هم به طرز واضحی صدق می‌کند، یعنی زمانی که قیمت به زیر میانگین متحرک سقوط کند، روند حرکت صعودی پایان خواهد یافت.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش لایت کوین صرافی ارز دیجیتال همتا پی

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *