رئیس انجمن بلاکچین ایران: در حال تهیه طرح جامع رمز ارزها هستیم

رئیس انجمن بلاکچین ایران: در حال تهیه طرح جامع رمز ارزها هستیم

سپهر محمدی رئیس انجمن بلاک‌چین ایران، از تهیه طرح جامع رمز ارزها و مذاکره با معاونت فناوری بانک مرکزی و کانون صرافان خبر داد.

سپهر محمدی در این گفتگو خاطر نشان کرد انجمن بلاک‌چین ایران در زمینه ارزهای رمزنگاری‌شده و استفاده از این ابزارها در بستر قانونی در حال گفت و گو با معاونت فناوری بانک مرکزی و کانون صرافان می‌باشد. تا به امروز گشایش‌های خوبی صورت گرفته است و در حال تهیه طرح جامع حوزه بازار ارزهای دیجیتال می‌باشیم. در تهیه این طرح جامع تلاش کرده‌ایم تمام جوانب ارزهای دیجیتال را در نظر بگیرند و کسب و کارها و پلتفرم‌هایی به شکل قانونی و مجاز و با توجه به دغدغه همه نهاد‌های نظارتی و بانک مرکزی مانند سایر کشورهای فعال در این حوزه، داشته باشیم.

خرید و فروش بیت کوین

برای خرید و فروش بیت کوین همین حالا اقدام کنید.

می خواهم بیت کوین بخرم

محمدی در ادامه صحبت‌های خود گفت:

طرح در حال تهیه، تمام بخش‌های حوزه رمز ارز و رمز دارایی‌ها را شامل می‌شود و سازمان‌هایی از جمله بورس، بانک مرکزی، وزارت اقتصاد و وزارت صمت در آن دخیل هستند که رایزنی با آنها در حال انجام است و امیدواریم بتوانیم با تغییر نگاه، از فرصت حوزه رمز ارزها در کشور به صورت قانونی و مجاز استفاده کنیم.

مهم‌ترین بخش طرح جامع رمز ارزها

محمدی تاکید کرد:

مهم‌ترین بخش طرح جامع رمز ارزها که در حال تهیه است، موضوع صادرات و واردات می‌باشد و در نظر داریم تا با مساعدت دستگاه‌ها زیرساختی ایجاد شود تا فرآیند صادرات و واردات با بهره‌گیری از ارزهای رمزنگاری شده تسهیل شود.

 بازار رمز ارزها جذاب اما ریسک بالایی دارد

رئیس انجمن بلاکچین ایران در مورد ریسک بالای بازارهای این حوزه و در توصیه به هم وطنانی که قصد ورود به این حوزه را دارند بیان کرد:

بازار رمز ارزها جذاب اما خطرناک و دارای ریسک بالایی است، شهروندان به هیچ عنوان نباید بدون دانش و آگاهی کافی در مورد رمز ارزها و ریسک بازار نسبت به ورود به این بازار اقدام کنند چرا که احتمال دارد تا سرمایه ورودی خود را به سادگی از دست دهند و دچار مشکل شوند؛ بر همین اساس همواره بخش کوچکی از این سرمایه باید وارد بازار رمز ارز و از طریق پلتفرم‌های مجاز و  معتبر داخلی شود چرا که میزان کلاهبرداری و طرح‌های پانزی در زمینه ارزهای رمزنگار بسیار بالا بوده و در این زمینه باید دقت شود.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش بیت کوین صرافی ارز دیجیتال همتا پی

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *