خرید ۵۰۰ بیت کوین توسط سازمان مستقل و غیرمتمرکز ترون 

خرید 500 بیت کوین توسط سازمان مستقل و غیرمتمرکز ترون | همتاپی

سازمان مستقل غیر متمرکز (DAO – Decentralized Autonomous Organization) ترو‌ن که شبکه ترون را پشتیبانی و مدیریت می‌کند، اقدام به خرید 500 واحد بیت کوین به ارزش 15 میلیون دلار و 600 میلیون توکن ترو‌ن (TRX) به ارزش ۴۵ میلیون دلار کرده است.

استیبل کوین الگوریتمی ترو‌ن (USDD Tron) نیز همانند سازوکار استیبل کوین ترا (UST Terra)، با ارزهای دیجیتال بیت کوین و ترون پشتیبانی می‌شود. تجربه ناخوشایند اخیر این روش در حفظ ثبات استیبل کوین ترا نشان داد که این روش ممکن است در حفظ ثبات استیبل کوین ناموفق عمل کند.

خرید و فروش بیت کوین

برای خرید و فروش بیت کوین همین حالا اقدام کنید.

می خواهم بیت کوین بخرم

استیبل کوین ترون اخیراً در پنکیک سواپ( pancake swap)، کیبر سواپ (Kyberswap) و سان سواپ (Sunswap) و دیگر صرافی‌ها و پلتفرم‌های بزرگ غیرمتمرکز فهرست شده است.

داده‌های موجود در سایت بلاک چین نشان می‌دهد هم اکنون 255 میلیون استیبل کوین ترون در گردش وجود دارد، زیرا شبکه ترون در حال جمع آوری ذخایر خود برای حمایت از این استیبل کوین است. هر چه وثیقه و ذخایر یک دارایی، بیشتر و مناسب‌تر باشد ناشر آن بهتر می‌تواند عرضه آن دارایی را کنترل و قیمت را درست تنظیم کند. این فرآیند اساس فلسفه وجودی استیبل کوین‌ها است.

ارزش بازار استیبل کوین ترو‌ن در مقایسه با ارزش استیبل کوین ترا مبلغ ناچیزی است، البته ارزش بازار ترا نیز به دلیل سقوط اخیر بازار و هم چنین فروش دارایی‌های آن به شدت کاهش پیدا کرده است.

ارزش بازار استیبل کوین ترون هم اکنون از ارزش بازار اکثر استیبل کوین‌های بزرگ و اصلی پایین‌تر است. اما با شکست شدید استیبل کوین ترا و همچنین تعیین نرخ بالای تأمین نقدینگی توسط سازمان مستقل غیر متمرکز ترون، ممکن است استیبل کوین ترون مشتریان جدید زیادی را جذب کند.

داده‌های کوین مارکت کپ (CoinMarketCap)، نشان می‌دهد، رقیب اصلی استیبل کوین ترو‌ن (USDD) هنوز نتوانسته است پیوند خود را با دلار آمریکا بازیابی کند و استیبل کوین ترا، هم اکنون در حدود نصف ارزش واحد دلار (۰.9) خرید و فروش می‌شود. اما استیبل کوین ترون با وجود اصلاحات اخیر در بازار ارزهای دیجیتال هیچ مشکلی از لحاظ ثبات قیمتی نداشته و با قیمت 1 دلار معامله می‌شود.

در زمان نوشتن این مقاله، ترو‌ن (TRX) با قیمت 0.065 دلار خرید و فروش می‌شود و 19 درصد ریزش را در هفت روز گذشته ثبت کرده است. این در حالی است که بیت کوین نیز در طول هفت روز گذشته 18 درصد ریزش داشته است.

برای اطلاع از آخرین اخبار ترون، به مقاله تحلیل و پیش بینی قیمت ترون مراجعه نمایید. 

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش ترون صرافی ارز دیجیتال همتاپی

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. چرا ارز دیجیتال لونا اینجوری شد؟؟؟؟
    ۹۰ درصد قیمتش دامپ کرد،دارایی ما نابود شد🤦‍♂️.
    اگ تحلیلی دارید لطفا بزارید.